पोटन की कामयाबी के ख़िलाफ़ रूस में मज़ाहरी

मास्को, १० दिसम्बर: ( पी टी आई) रूस में माबाद इंतिख़ाबात जारी अपोज़ीशन के एहितजाजी मुज़ाहिरे अब इस मुल्क़ के दूसरे शहरों में भी फैल जाने का ख़तरा लाहक़ हो गया है ।

दार-उल-हकूमत मास्को में बड़ी एहितजाजी रैली मुनज़्ज़म करने का मंसूबा बनाया गया है । जिस के ज़रीया हालिया मुख़्ततम इंतिख़ाबात को चैलेंज करने का फ़ैसला किया गया है । मुतनाज़ा इंतिख़ाबात के बाद अपोज़ीशन रैलीयों के सबब अमरीका और रूस के दरमयान ताल्लुक़ात में सर्दमहरी और कशीदगी पैदा होरही है ।

रूसी अपोज़ीशन क़ाइदीन ने वज़ीर-ए-आज़म व्लादीमीर पोटन की मुत्तहदा रूसी पार्टी पर गुज़श्ता हफ़्ता मुनाक़िदा इंतिख़ाबात में बड़े पैमाने पर धांदलियों का इल्ज़ाम आइद करते हुए पार्लीमैंट ( दोमा) के लिए ताज़ा इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने का मुतालिबा करते हुए कल हफ़्ता मुल्क गीर सतह पर बड़ी अवामी रिया लियां और एहितजाजी मुज़ाहिरे मुनज़्ज़म करने का ऐलान किया है । मास्को में क़सर सदारत के क़रीब बलूतना या चौक पर 30 हज़ार अफ़राद जमा होंगे । जिन्हें इस मुक़ाम पर मुज़ाहरा करने की इजाज़त दे दी गई है ।

मास्को के इलावा रूस के दीगर 13 बड़े शहरं में भी हुकूमत के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरे मुनज़्ज़म करने का ऐलान किया गया है । मुल्क गीर एहितजाजी मुज़ाहिरों से क़बल वज़ीर-ए-दाख़िला नोरालीईफ़ ने टेलीविज़न पर ब्यान देते हुए अप्पोज़ीशन को ख़बरदार किया कि क़ानूनशिकनी की सूरत में सख़्त कार्रवाई की जाएगी ।