पोटीन के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरे जारी

मास्को 9 दिसमबर (ए एफ़ पी) रूस में मुबय्यना इनतेख़ाबि धांदलियों और वज़ीर-ए-आज़म विलादमीर पोटीन के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरे दूसरे रोज़ में दाख़िल हो गए हैं। मास्को हुक्काम ने एहतिजाज को ग़ैर आईनी क़रार देते हुए इस के ख़ातमे पर ज़ोर दिया है। रूस में मुज़ाहिरीन के ख़िलाफ़ फ़ौज की कार्यवाईयों का सिलसिला भी जारी है। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ मास्को और सेंट पीटरज़ बर्ग में मुज़ाहिरों में शरीक पाँच सौ अफ़राद को गिरफ़्तार किया जा चुका है।

इन में हुकूमत मुख़ालिफ़ और साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आज़म बोरिस नीमज़ोफ़ और इंसानी हुक़ूक़ के सरगर्म कारकुन ओलेग ओरलोफ़ भी शामिल थे जिन्हें बादअज़ां रिहा कर दिया गया। वज़ीर-ए-आज़म व्लादीमीर पियो टन के तर्जुमान का कहना है कि गेराईनी एहतिजाज की इजाज़त नहीं दी जाएगी। उधर मास्को में पोटीन नवाज़ नौजवानों ने भी जलूस निकाले हैं।

पोटीन ने वाअदा किया है ये आइन्दा बरस मार्च में होने वाले सदारती इंतिख़ाबात के बाद हुकूमत तबदील होगी। पोटीन मख़ालिफ़ मुज़ाहिरीन हुकमरान जमात पर इतवार के इंतिख़ाबात में धांदली का इल्ज़ाम लगाते हुए मुतालिबा कर रहे हैं कि पोटीन के इक़तिदार का दौर अब ख़तम होना चाहिये। साबिक़ सोवीयत रहनुमा मीख़ाइल गोरबाचोफ़ ने हालिया पारलीमानी इंतिख़ाबात के नताइज को मुस्तर्द करते हुए नए इंतिख़ाबात कराने का मुतालिबा किया है। मुक़ामी ख़बररसां इदारे को इंटरव्यू देते हुए साबिक़ सोवीयत रहनुमा ने कहा कि इतवार को होने वाले पारलीमानी इंतिख़ाबात के नताइज पर अवामी शकूक-ओ-शुबहात में इज़ाफ़ा हो रहा है, इस लिए रूसी ओहदेदार नए सिरे से पारलीमानी इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने का ऐलान करें।

उन्हों ने कहा कि इंतिख़ाबात में वसीअ पैमाने पर धांदली के सबूत मिले हैं। क्रेमलिन की हामी सयासी जमात यूनाईटिड रशिया ने इंतिख़ाबात में 49.2 फ़ीसद वोट हासिल किए थे जो कि गुज़श्ता सालों की निसबत कम हैं। रूसी दस्तूर के बमूजब कोई भी शख़्स 2 मीयादों से ज़्यादा मुसलसल सदरबरक़रार नहीं रह सकता। जिस की वजह से पोटीन ने मीडवीडीफ़ को सदर बनाकर ख़ुदवज़ीर-ए-आज़म का ओहदा सँभाल लिया था।एक मीयाद के वक़फ़ा के बाद वो दुबारा सदरमुंतख़ब होगए हैं।