प्रवीण तोगाड़िया ने मावराए क़ानून (कानून से हट कर) कोई बात नहीं की

हैदराबाद । 17 । नवंबर (सियासत न्यूज़) हैदराबाद सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ान ने आज दावा किया कि वे एचपी लीडर प्रवीण तो गाड़िया ने अपने हालिया दौरा के मौक़ा पर क़ानूनी हदूद से तजावुज़ करते हुए कोई बात नहीं कही शहर में मुस्लिम तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवानों को फ़िर्कावाराना हमलों का निशाना बनाए जाने के हालिया वाक़ियात पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि हैदराबाद बड़ा शहर है, इस तरह के एक दो एनसीडेनट (वाक़ियात) होते हैं, हम उन्हें रोकने की कोशिश करते हैं।

मिस्टर ए के ख़ान ने जो आज यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे मज़ीद कहा कि पुलिस ने इन ख़ातियों की कामयाबी के साथ निशानदेही करली है जिन्हों ने मुस्लिम तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवानों को हमला का निशाना बनाया था। इन अफ़राद के ख़िलाफ़-ए-क़ानून की सख़्त तरीन दफ़आत के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं।

इन वाक़ियात में बैन रियास्ती मुजरिमीन के मुलव्विस होने के ख़दशात को मुस्तर्द करते हुए उन्हों ने कहा कि पुलिस ऐसे वाक़ियात में मुलव्विस मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ फ़िर्क़ा विराना रूडी शेटस खोलने का मंसूबा बना रही है और अगर ज़रूरी है तो पुलिस इन मुल्ज़िमीन को शहर बदर करने से कोई पस-ओ-पेश भी नहीं करेगी । उन्हों ने कहा कि हिन्दू वाहिनी और दीगर बुनियाद परस्त तंज़ीमों पर पुलिस की कड़ी खु़फ़ीया नज़र रखी जा रही है और उन की सरगर्मीयों पर भी पुलिस चौकसी में इज़ाफ़ा करदिया गया है।

उन्हों ने कहा कि शहर में ला ऐंड आर्डर की सूरत-ए-हाल क़ाबू में है और अवाम को ख़ौफ़ज़दा होने की ज़रूरत नहीं है। उन्हों ने मज़ीद कहा कि हैदराबाद पुलिस शहर में बिलख़सूस साउथ ज़ोन , वैस्ट ज़ोन और ईस्ट ज़ोन के बाअज़ इलाक़ों में 6 डसमबर तक पुलिस की चौकसी बरक़रार रहेगी और इस सिलसिला में 25 हस्सास पुलिस स्टेशनों की निशानदेही की गई है और उन मुक़ामात पर पुलिस गशत में इज़ाफ़ा करदिया गया है।

कमिशनर पुलिस ने कहा कि शहर में तमाम होटलें और शराब की दुकानों को रात 11.00 बजे बंद करने की हिदायत दी गई है और इस की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले होटल मालकीयन के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी । शहर में स्पैशल ब्रांच के अमला को भी चौकस रहने के लिए कहा गया है और अवाम को पुलिस से तआवुन करने की अपील की। मिस्टर ख़ान ने मज़ीद बताया कि पुराने शहर में अफ़्वाहों का बाज़ार गर्म है लेकिन अवाम इन अफ़्वाहों पर भरोसा ना करें।

पुराने शहर में ख़ानगी फ़ीनानसर , आमिल और गड़मबा, सट्टा और क़िमारबाज़ी में मुलव्विस होने वाले अफ़राद को कमिशनर पुलिस ने इंतिबाह दिया कि वो अपने हरकतों से बाअज़ आजाऐं वर्ना उन के ख़िलाफ़ भी सख़्त कार्रवाई की जाएगी। इस मौक़ा पर कमिशनर पुलिस ने आज साॶथ ज़ोन के अस्सिटैंट कमिशनर अन्न और इन्सपैक्टरस का इजलास मुनाक़िद किया और उन से मौजूदा सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।