प्रिंसेस असरा की चीफ़ मिनिस्टर के सी आर से मुलाक़ात, मुख़्तलिफ़ मौजू पर बातचीत

8विं आसिफ़जाही नवाब मीर बरकत अली ख़ां (मुकर्रम जाह बहादुर ) की शरीक-ए-हयात प्रिंसेस असराने आज चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव से मुलाक़ात की। चन्द्र शेखर राव ने सलतनत आसफ़िया की शहज़ादी का पुरतपाक और हैदराबादी अंदाज़ में इस्तिक़बाल किया। चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर के ज़राए ने बताया कि दोनों के दरमयान हैदराबाद की तरक़्क़ी और दीगर मसाइल पर बातचीत रही।

चीफ़ मिनिस्टर ने हैदराबाद और तेलंगाना की तरक़्क़ी में सलातीने आसफ़िया के कारनामों की याद ताज़ा करते हुए उन्हें ज़बरदस्त ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। उन्हों ने प्रिंसेस असरा से तेलंगाना रियासत की तामीर-ए-नौ में तआवुन की दरख़ास्त की।

बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने सलातीन आसफ़िया और खास तौर पर आसिफ़ साबे नवाब मीर उसमान अली ख़ां की फ़लाही-ओ-रफ़ाही ख़िदमात का तज़किरा किया और उन की जानिब से क़ायम करदा मुख़्तलिफ़ तालीमी-ओ-फ़लाही इदारों को तेलंगाना का असासा क़रार दिया।

बताया जाता है कि प्रिंसेस असरा ने तेलंगाना हुकूमत की जानिब से अवामी भलाई और तरक़्क़ी के सिलसिला में शुरू किए गए मुख़्तलिफ़ इक़दामात पर इज़हार ख़ुशनुदी किया और हुकूमत की सताइश की। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में अवामी ख़ाहिशात के मुताबिक़ हुकूमत काम कररही है।

हैदराबाद के ब्रांड इमेज में इज़ाफ़ा और तारीख़ी इमारतों और हैदराबादी तहज़ीब-ओ-सक़ाफ़्त के अहया और तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिला में के सी आर हुकूमत की कोशिश पर भी उन्हों ने अपनी ख़ुशनुदी-ओ-मुसर्रत का इज़हार किया। वो चेरियान पैलेस के अतराफ़ वाक़ै ब्रह्मानंद रेड्डी पार्क का नाम आसिफ़ जाहि पार्क रखने का मंसूबा रखते हैं।