प्रोफ़ैसर एसए शकूर को रियास्ती हज कमेटी के एगज़ीकीटीव ऑफीसर की ज़ाइद ज़िम्मेदारी

हैदराबाद । यकम जनवरी (प्रैस नोट) प्रोफ़ैसर एस ए शकूर डायरैक्टर सैंटर फ़ार एजूकेशनल डीवलपमेनट आफ़ माइनारीटीज़ उस्मानिया यूनीवर्सिटी (तेहत महिकमा अक़ल्लीयती बहबूद हुकूमत आंधरा प्रदेश) को हुकूमत आंधरा प्रदेश ने आंधरा प्रदेश स्टेट हज कमेटी के एगज़ीकीटीव ऑफीसर के ओहदा की ज़ाइद ज़िम्मेदारी सौंपी है। उन्हों ने आज सहपहर जनाब जी महबूब पिरां से अपनी नई ज़िम्मेदारीयों का जायज़ा हासिल करलिया। जनाब जी महबूब पिरां आज ही वज़ीफ़ा हुस्न ख़िदमत पर सबकदोश हुए।

सदर नशीन हज कमेटी जनाब सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद ने प्रोफ़ैसर शकूर का ख़ौरमक़दम करते हुए तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि वो हज कमेटी और हुज्जाज किराम की ख़िदमत-ओ-रहनुमाई केलिए नुमायां ख़िदमात अंजाम देंगे और उन के देरीना इंतिज़ामी तजुर्बा से हज कमेटी को फ़ायदा पहुंचेगा। रुकन हज कमेटी जनाब सय्यद रज़ा हुसैन आज़ाद ने कहा कि जनाब एस ए शकूर एक हरकियाती-ओ-जवाँसाल शख़्सियत हैं और उन से हज कमेटी को बहुत तवक़्क़ुआत वाबस्ताहैं।

रुकन हज कमेटी जनाब सय्यद सादिक़ मुही उद्दीन फ़हीम ने प्रोफ़ैसर शकूर को मुबारकबाद पेश की और कहा कि उन्हें हुज्जाज किराम की ख़िदमत की सआदत हासिल हुई है। जनाब मुहम्मद सिद्दीक़ ऑफीसर ऑन स्पैशल डयूटी, जनाब इर्फ़ान शरीफ़ अस्सिटैंट एगज़ीकीटीव ऑफीसर, मिस्टर के वि एन प्रसाद पी ए टू मिनिस्टर माइनारीटी वीलफ़ीयर और दूसरों ने मुख़ातब किया।

मुक़र्ररीन ने हज कमेटी के लिए जनाब जी महबूब पिरां की ख़िदमात की सताइश भी की और उन के लिए नेक तमनाओं का इज़हार किया। प्रोफ़ैसर एस ए शकूर ने कहा कि वो ये समझते हैं कि उन्हें आज़मीन की ख़िदमत का मौक़ा उन के वालदैन की दुआओं का नतीजा है और उन की ख़ुशनसीबी है कि इन को ये ज़िम्मेदारी सौंपी गई है जिसे वो हज कमेटी के अरकान-ओ-मुलाज़मीन के तआवुन से पूरी करेंगे।

जनाब जी महबूब पिरां ने कहा कि अगरचे हज कमेटी में इन को सिर्फ नौ माह के क़रीब ख़िदमत का मौक़ा हासिल हुआ है, लेकिन ये उन की ज़िंदगी का बेहतरीन तजुर्बा रहा है और इस मुख़्तसर सी मुद्दत में इन की ख़िदमत, मुलाज़मत की पूरी मुद्दत के बराबर है। सदर नशीन ने इन को गुलदस्ता और चारमीनार का मोमनटो पेश किया। हज कमेटी के नए एगज़ीकीटीव ऑफीसर प्रोफ़ैसर एस ए शकूर साबिक़ मैं उस्मानिया यूनीवर्सिटी टीचर एसोसी एष्ण निज़ाम कॉलिज के सदर और जनरल सैक्रेटरी रह चुके हैं।

इलावा अज़ीं एन ऐस ऐस प्रोग्राम ऑफीसर और डिप्टी डायरैक्टर मर्कज़ तालीमी तरक़्क़ी बराए अक़ल्लीयती तबक़ात उस्मानिया यूनीवर्सिटी की हैसियत से भी ख़िदमात अंजाम दी हैं। इस के इलावा दूरदर्शन केंद्र की मुशावरती कमेटी के रुकन और महिकमा टैली कमयुनिकेशन हकूमत-ए-हिन्द हैदराबाद की एडवाइज़री कमेटी के रुकन भी रह चुके हैं। प्रोफ़ैसर एस ए शकूर इदाराअदबीयात उर्दू के मोतमिद उमूमी हैं। इलावा अज़ीं सैंटर फ़ार एजूकेशनल डीवलपमेनट आफ़ माइनारीटीज़ के लिए मुख़्तलिफ़ मसाबिकी इमतिहानात के ज़िमन में शाय करदा 36 किताबों के चीफ़ ऐडीटर हैं और कई अदबी-ओ-तहज़ीबी-ओ-सक़ाफ़्ती अंजुमनों से वाबस्ताहैं।