पड़ोसीयों को धोका देने वाली शातिर ख़ातून गिरफ़्तार

काचीगुड़ा पुलिस ने एक शातिर धोका बाज़ ख़ातून को गिरफ़्तार करलिया जो पड़ोसीयों के गहने लेकर फ़रार होजाया करती थी। बताया जाता हैके 33 साला सय्यदा मलीहा शीरीन साकिन कालापत्थर अक्सर शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में किराये पर मकान हासिल करके अपने पड़ोसीयों से दोस्ताना ताल्लुक़ात क़ायम करते हुए इन का एतेमाद हासिल करती और बादअज़ां अपने क़रीबी रिश्तेदारों की शादी और दुसरे तक़ारीब में शिरकत के लिए पड़ोसीयों से क़ीमती तिलाई जे़वरात हासिल करती और फिर रफूचक्कर होजाती।

इसी तरह के एक वाक़िये में इस ने चप्पलबाज़ार काचीगुड़ा के साकन रहीम की वालिदा और उनकी बीवी से 39 तौला तिलाई जे़वरात हासिल किए और ये यक़ीन दिलाया कि वो नई दिल्ली में मुक़ीम इस के क़रीबी रिश्तेदारों की शादी की तक़रीब में शिरकत के बाद जे़वरात दे गी।

सय्यदा मलीहा शीरीन जे़वरात लौटाने में नाकाम रही और वो अचानक रहीम के पड़ोस का मकान ख़ाली करके फ़रार होगई। काचीगुड़ा पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज किया था और उसे गिरफ़्तार करते हुए इस के क़बजे से 25 तोले तिलाई जे़वरात बरामद करलिए। इ‍स्पेक्टर काचीगुड़ा डी राजकुमार ने बताया कि मलीहा शीरीन ने साबिक़ में कालापत्थर और हुमायूँनगर इलाक़ों में भी इसी किस्म की सरगर्मीयों में शामिल थी जिस के सबब इस के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे।