फ़ेडरर का इफ़्तिताही मैच में सोंगा से मुक़ाबला

लंदन 20 नवंबर (ए पी) मुकम्मल साल पर आलमी नंबर एक सरबीयाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच की हुक्मरानी रही ताहम इख़तताम में राजर फ़ेडरर की फ़ुतूहात नुमायां हैं। नीज़ लंदन में कल शुरू होने वाले ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स में फ़ेडरर रिकार्ड छुटे ख़िताब के ज़रीया आईओलनडल और पेट संप्रास को पीछे छोड़ देंगे। ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए फ़ेडरर ने कहा कि ये रिकार्ड उन के हौसलाअफ़्ज़ा है और उन्हें ख़ुशी है कि वो एक और संग-ए-मेल के क़रीब पहुंच चुके हैं।

सर-ए-फ़हरिस्त 8 खिलाड़ियों के दरमयान होने वाले इस दिलचस्प टूर्नामैंट में फ़ेडरर मुअम्मर तरीन खिलाड़ी हैं लेकिन 16 मर्तबा ग्रांड सलाम ख़ताबात हासिल करने वाले फ़ेडरर को मौजूदा हालात में ख़िताब के लिए पसंदीदा खिलाड़ी तसव्वुर किया जा रहा है। आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच कांधे की ज़ख़म की वजह से ना सिर्फ गुज़श्ता चंद एक टूर्नामैंटस से दस्तबरदार हुए हैं बल्कि वो कांधे की ज़ख़म की वजह से परेशान भी हैं।

दूसरी जानिब 30 साला फ़ेडरर गुज़श्ता चंद दिनों से बेहतरीन फ़ाम में हैं जस्सा कि उन्हों ने 6 हफ़्तों के आराम के बाद अपने आबाई शहर बैसल में ख़िताब हासिल करने के इलावा पैरिस मास्टर्स में भी अपनी फ़तह दर्ज की है। नीज़ फ़ेडरर ने अपने करियर में पहली मर्तबा पैरिस मास्टर्स का ख़िताब हासिल किया है जहां उन्हों ने मुक़ामी पसंदीदा खिलाड़ी जो वीलफ़रीड सोंगा को फाईनल में शिकस्त दी थी।

कल यहां शुरू होने वाले ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स में फ़ेडरर अपना इफ़्तिताह मुक़ाबला फिर एक मर्तबा सोंगा के ख़िलाफ़ खेलेंगे। जबकि इसी ग्रुप यानी ग्रुप बी में राफ़ल नडाल अपना पहला मुक़ाबला अमरीकी टेनिस स्टार मार्डी फ़िश के ख़िलाफ़ खेलेंगे। गुज़श्ता बरस के फाईनल में फ़ेडरर ने नडाल को शिकस्त दे कर ख़िताब हासिल किया था जिस के बावजूद एक दूसरे के ख़िलाफ़ फ़ुतूहात की दौड़ में नडाल 17-8 से आगे हैं। फ़ेडरर के बमूजब नडाल के ख़िलाफ़ मुक़ाबले से वो हमेशा ही लुतफ़ अंदोज़ होते हैं।

इलावा अज़ीं सोंगा एक ख़तरनाक खिलाड़ी हैं जो कि अपनी ताक़त की वजह से मुक़ाबले को किसी भी वक़्त अपने हक़ में कर सकते हैं। ग्रुप ए में आलमी नंबर एक जोकोविच अपना इफ़्तिताही मुक़ाबला जैक जम्हूर याई टेनिस स्टार टॉमस बर्डिच के ख़िलाफ़ पीर को खेलेंगे और इसी दिन एंडी मरे अपना पहला मुक़ाबला डीवीड फेरर के ख़िलाफ़ खेलेंगे। इतवार को ग्रुप बी में खेले जाने वाले दूसरे मुक़ाबला में नडाल का फ़िश के ख़िलाफ़ एक अहम इमतिहान होगा क्योंकि गुज़श्ता माह शंघाई मास्टर्स में फ़्लोर यान मेयर के ख़िलाफ़ शिकस्त के ख़िलाफ़ नडाल जिस्मानी और ज़हनी तौर पर मुकम्मल फिट नहीं हैं।