फ़ेडरर क्वार्टरफाइनल में दाख़िल, मरे दस्तबरदार

बैसल 4 नवंबर (ए पी) राजर फ़ेडरर सोइज़ इंडोरज़ के क्वार्टरफाइनल में रसाई हासिल करली जबकि एंडी मरे ने ज़ख़म की वजह से टूर्नामैंट से दसतबरदारी इख़तियार की है। दिफ़ाई चमपन फ़ेडरर अपने आबाई शहर में खेले जा रहे टूर्नामैंट के आज जार को नियमन के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबला में 6-1 , 4-6 , 6-3 की कामयाबी हासिल की।

फिनलैंड के इस खिलाड़ी के ख़िलाफ़ अपने 12 मुक़ाबलों में फ़ेडरर ने पहली मर्तबा एक सीट में शिकस्त बर्दाश्त की है। दरीं असना एंडी रॉडिक ने अपनी तेज़ रफ़्तार सरवेस का भरपूर फ़ायदा उठाते हुए जर्मनी के टॉमी हास को 6-3 , 6-4 से शिकस्त दी। मरे की दसतबरदारी के बाद टूर्नामैंट में मुतवातिर तीसरी मर्तबा फ़ेडरर । जोकोविच फाईनल के इमकानात रोशन होचुके हैं। रॉडिक का उगला मुक़ाबला चैक जमहूरीया के रॉडिक असटपनक से होगा जिन्हों ने कोलंबिया के सानटयागो गेरा लड्डू को रास्त सीटों में 6-1 , 6-3 से शिकस्त दी।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए राजर फ़ेडरर ने कहाकि नियमन के ख़िलाफ़ खेला गया ये मुक़ाबला एक बेहतर मुक़ाबला रहा जहां मुझे अपने खेल में कुछ सीखने का मौक़ा मिला। मरे की टूर्नामैंट से दसतबरदारी पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहाकि मैंने मरे को कभी बासलाहीयत खिलाड़ी के तौर पर अपने मुख़ालिफ़ नहीं पाया लेकिन उन की दसतबरदारी से टूर्नामैंट की दिलचस्पी में कमी के इलावा इंतिज़ामीया को दीगर खिलाड़ियों के लिए रास्त दाख़िला की राह हमवार करना दर्द-ए-सर होगा।