बंगला देशी टीम को सदारती सतह की स्कियोरिटी फ़राहम करने का फ़ैसला

बंगला देश क्रिकेट बोर्ड ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड से दरख़ास्त की है कि इन का दौरा-ए-पाकिस्तान स्कियोरिटी वजूहात के पेशे नज़र इंतिहाई मुख़्तसर रखा जाए और इस बात का क़वी इम्कान है कि बंगला देशी क्रिकेट टीम सिर्फ 3दिनों तक पाकिस्तान में क़ियाम करेगी।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ बंगला देशी क्रिकेट टीम के कोच स्टीवर्ट ला की जानिब से दौरा-ए-पाकिस्तान पर स्कियोरिटी तहफ़्फुज़ात के इज़हार के बाद बंगला देश क्रिकेट बोर्ड ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के हुक्काम से राबिता किया और पाकिस्तान के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले एक वनडे और एक टवन्टी 20 मैच की स्कियोरिटी के हवाले से मुआमलात पर तबादला-ए-ख़्याल किया और दरख़ास्त की है कि बंगला देशी क्रिकेट टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान को महिदूद रखा जाए ।

जबकि बंगला देश क्रिकेट टीम 29 अप्रैल को क़ज़ाफ़ी स्टेडीयम में खेले जाने वाले वाहिद वनडे से एक दिन क़ब्ल पाकिस्तान पहुंचेगी जबकि 30अप्रैल को खेले जानेवाले टवन्टी 20मैच के फ़ौरन बाद वतन वापस रवाना हो जाएगी।

ज़राए का कहना था कि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने बंगला देश क्रिकेट टीम की स्कियोरिटी को सख़्त तरीन बनाने के लिए वज़ारत-ए-दाख़िला और हकूमत-ए-पंजाब से राबिता किया है ताकि बंगला देश क्रिकेट टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान के मौक़ा पर बेहतरीन स्कियोरिटी को यक़ीनी बनाया जा सके जबकि इस बंगला देश क्रिकेट टीम की स्कियोरिटी के हवाले से अहम इजलास लाहौर में मुनाक़िद होगा।

वाज़िह रहे कि हकूमत-ए-पाकिस्तान बिलख़सूस वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक बंगला देशी क्रिकेट टीम की स्कियोरिटी को यक़ीनी बनाने की पहले ही यक़ीन दहानी करवा चुके हैं और सिरी लंकाई क्रिकेट टीम पर मार्च 2009 में हुए दहश्तगर्दी के वाक़्यात के बाद बंगला देश वाहिद टेस्ट टीम है जो पाकिस्तान का दौरा करेगी।

दरीं असना पुलिस ने बंगला देशी क्रिकेट टीम के लिए सिक्योरिटी मंसूबा जारी कर दिया है। मेहमान टीम को सदर ममलकत के बराबर सिक्योरिटी फ़राहम की जाएगी। ये फ़ैसला डी आई ऑप्रेशंस लाहौर ग़ुलाम महमूद डोगर की ज़ेर-ए-सदारत इजलास में किया गया।

इजलास में फ़ैसला किया गया कि एयर पोर्ट से होटल और होटल से क़ज़ाफ़ी स्टेडीयम तक दो हज़ार अहलकार तैनात होंगे, 80 घुड़सवार पुलिस अहलकार और कोईक रेस्पांस फ़ोर्स के दस्ते भी सड़कों पर गश्त करेंगे जबकि टीम के रास्तों का सुराग़ रसां कुत्तों की मदद से मुआइना किया जाएगा।

टीम के रास्तों पर बुलंद इमारतों पर शूटर तैनात किए जायेंगे। टीम के हरकात-ओ-सकनात के दौरान सड़क के दोनों जानिब ट्रैफ़िक भी बंद रखी जाएगी। इस के इलावा महकमा दाख़िला से हेलीकाप्टर भी तलब कर लिया गया है।