बंगला देश में हुकूमत को बेदख़ल करने फ़ौज का मंसूबा नाकाम

ढाका, २० जनवरी (पी टी आई) बंगला देश की फ़ौज ने आज कहा कि वज़ीर-ए-आज़म शेख़ हसीना की हुकूमत को बेदख़ल करने के लिए फ़ौज के तैयार कर्दा मंसूबा को नाकाम कर दिया गया है और इस सिलसिले में दो साबिक़ फ़ौजी ओहदेदारान को गिरफ़्तार कर लिया गया है।

इस के इलावा एक मफ़रूर ऑफीसर की तलाश भी जारी है, जबकि 16 दीगर पर सख़्त फ़ौजी नज़र रखी गई है। फ़ौज के तर्जुमान ने आज उजलत में तलब कर्दा प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि बंगला देशी फ़ौज की जानिब से जमहूरी हुकूमत को बेदख़ल करने के मंसूबा को हम पहले ही बेनकाब कर चुके हैं।

इस मंसूबा में कई बरसर ख़िदमत फ़ौजी ओहदेदारान मुलव्वस थे। ब्रीगेडीयर जनरल मुहम्मद मसऊद रज़्ज़ाक़ ने ढाका कंटोनमैंट में पर हुजूम प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब के दौरान कहा कि 14 से 16 ओहदेदारान पर कड़ी नज़र रखी जा रही है, और मुश्तबा तौर पर उन के मुलव्वस होने की तहक़ीक़ात भी जारी हैं।

उन्हों ने बताया कि हिरासत में लिए गए दो साबिक़ ओहदेदारान ने इस मंसूबा में उन के रोल का एतराफ़ कर लिया है। उन्हों ने बताया कि जामि तहक़ीक़ात मुकम्मल होने के बाद साज़िश में मुलव्वस अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त क़ानूनी कार्रवाई की जाएगी।

उन्हों ने इस मंसूबा की तमाम तफ़सीलात या मुश्तबा अफ़राद के बारे में कुछ भी बताने से इनकार किया और कहा कि वो तमाम ओहदेदारान दरमयानी सतह के हैं और एक मेजर के ज़रीया ये मंसूबा तैयार किया गया था जबकि गिरफ़्तार शूदा दो फ़ौजी ओहदेदारान ने एक साबिक़ लीफ्टीनेंट कर्नल और दूसरा मेजर है।

बंगला देश में अवामी लीग की क़ाइद शेख़ हसीना ने 2009 में इक़तेदार हासिल किया है।