बंद का रियासत में मिला जुला रद्द-ए-अमल बैंकों का काम काज मुतास्सिर

कई ख़ानगी और सरकारी ज़ेर-ए-इंतेज़ाम चलाई जाने वाली तंज़ीमों के मोलाज्मीन और बाएं बाज़ू कारकुनों ने आज मुल्क गीर आम हड़ताल के तहत आंधरा प्रदेश में रिया लियां मुनाक़िद कीं जिस का मिला जुला रद्द-ए-अमल देखने में आया। कई मुक़ामात पर एहेतजाजियों ने ए पी स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन के बस स्टेशनों के रूबरू धरना मुनज़्ज़म करते हुए बसों को बाहर निकलने से रोके रखा।

ऑल इंडिया बैंक ऑफिसर्स असोसी एष्ण के मुताबिक़ स्टेट बैंक आफ़ इंडिया और इस की बाअज़ असोसी ऐट बैंकों के मासिवा तमाम बैंक्स ने इस हड़ताल में हिस्सा लिया। जनरल सिक्रेट्री (ए पी) अनील कुमार ने कहाकि रियासत भर में मुख़्तलिफ़ बैंकों की लग भग 4500 ब्रांचस इस हड़ताल के सबब बंद रहीं। उन्हों ने बताया कि मुख़्तलिफ़ किस्म की रुकमी लेन देन और मंज़ूरियों का काम आज तकमील ना पा सका जिस से बैंकों में तक़रीबन एक हज़ार करोड़ मालियत के लेन देन पर असर पड़ा।

दूसरी तरफ़ बंदरगा ही शहर विशाखापटनम में पब्लिक सैक्टर यूनिट्स बिशमोल वेज़ अग स्टील प्लांट, एन टी पी सी, एचपी सी एल और बंदरगाह पर हाज़िरी बड़ी हद तक मामूल के मुताबिक़ रही, ये और बात है कि स्टाफ़ के बाअज़ शोबे काम से दूर रहे।