बच्चन ख़ानदान शाहरुख और आमिर की जब तक है जान के प्रीमीयर में शिरकत

मुंबई, १४ नवंबर ( पीटीआई) बालीवुड के मिस्टर परफ़ेक्टशनिस्ट आमिर ख़ान ने आँजहानी यश चोपड़ा की नई फ़िल्म जब तक है जान की कामयाबी के लिए नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया है ।

उन्होंने कहा कि फ़िल्म यश चोपड़ा की तमाम साबिक़ा फिल्मों के रिकार्ड तोड़ देगी । गुज़शता शब मुंबई में वाक़्य यश राज स्टूडीयो में फ़िल्म का प्रीमीयर शो मुनाक़िद किया गया था जिस में बच्चन ख़ानदान शाहरुख ख़ान और आमिर ख़ान ने शिरकत की थी ।

इस मौक़ा पर मीडीया के नुमाइंदों से बात करते हुए आमिर ख़ान ने कहा कि ये बड़े दुख की बात है कि यश चोपड़ा की आख़िरी फ़िल्म के प्रीमीयर के मौक़ा पर वो ज़िंदा नहीं हैं । हमें उन की बेहद कमी महसूस हो रही है । मेरी दुआ है कि इस फ़िल्म को ज़्यादा से ज़्यादा कामयाबी मिले ।

उन्होंने कहा कि फ़िल्मी दुनिया में यश चोपड़ा अपनी ज़ात में एक अंजुमन थे । उन्हें नहीं लगता कि बालीवुड में अब कोई भी डायरेक्टर उन की तरह रोमांटिक फिल्में बना सकेगा । जब तक है जान में शाहरुख के साथ कटरीना और अनुशका के अहम किरदार हैं । फ़िल्म को जुमा के बजाय दीवाली के मौक़ा पर रीलीज़ किया गया है ।

आमिर ख़ान ने कहा कि यश चोपड़ा की उन्होंने हर फ़िल्म देखी है और प्रीमीयर में शिरकत कर के इस बात की ख़ुशी हो रही है कि अपनी नशिस्त पर आने के बाद में जल्द ही स्क्रीन की जानिब अपनी तवज्जा मर्कूज़ कर देना चाहता हूँ । उन्होंने यश चोपड़ा और शाहरुख के मद्दाहों से भी फ़िल्म की कामयाबी के लिए दुआ करने की अपील की क्योंकि किसी भी फ़िल्म के असल जजेस तो फ़िल्म बैन होते हैं ।