बजट 2012-13 में निस्फ़ आबादी नज़र अंदाज

मुल्क में ख्वातीन के साथ बदसुलूकी के बढ़ते हुए वाक़्यात से बेख़बर वज़ीर-ए-ख़ज़ाना परनब मुकर्जी ने समाजी और जज़बाती हमलों का सामना करनेवाली मुतास्सिरा ख्वातीन की बाज़ आबादकारी से मुताल्लिक़ रक़म में 85 फ़ीसद से ज़ाइद की ज़बरदस्त तख़फ़ीफ़ कर दी है। मुकर्जी ने लोक सभा में पेश कर्दा साल 13।2012 के आम बजट में आबरू रेज़ी की शिकार ख्वातीन की राहत और बाज़ आबादकारी से मुताल्लिक़ रक़म को गुज़श्ता बरस के 140 करोड़ रुपये से कम करके 20 करोड़ रुपये करने की तजवीज़ पेश की है।

सनफ़ी बजट पेश करने का दावे करने वाली और ख्वातीन को ताक़तवर बनाने का दावे करने वाली तरक़्क़ी पसंद इत्तेहाद (यू पी ए) हुकूमत के इस बजट में ख्वातीन की बहबूद से मुताल्लिक़ तमाम प्रोग्रामों की रक़म में या तो तख़फ़ीफ़ की गई है या साबिक़ा सतह पर ही रखा गया है जबकि बाअज़ स्कीमों में मामूली इज़ाफ़ा किया गया है।वज़ीर-ए-ख़ज़ाना ने सब से ज़्यादा मुल़्क की हिफ़ाज़त के लिए जान क़ुर्बान करने के लिए तैयार रहने वाली नियम फ़ौजी दस्तों की ख्वातीन के लिए मुख़तस रक़म में तख़फ़ीफ़ की है ।

मुसल्लह फ़ौज की ख्वातीन के लिए पिछले साल की रक़म 11128 करोड़ रुपये के मुक़ाबले 27 फ़ीसद तख़फ़ीफ़ के साथ 8161 करोड़ रुपये कर दी गई है। बच्चों की देख भाल में माली एतबार से कमज़ोर ख्वातीन के लिए , ख्वातीन में तिजारत के फ़रोग़ के मक़सद से तरग़ीबी प्रोग्राम और अपना रोज़गार आप जैसे प्रोग्रामों के लिए इस बार कोई रक़म मुख़तस नहीं की गई है। रक़म की कमी का सामना करने वाले क़ौमी ख्वातीन कमीशन का बजट भी मामूली इज़ाफ़ा के साथ 1230 करोड़ रुपय से 1513 करोड़ रुपय कर दिया गया है।

बायो टेक्नोलाजी प्रोग्राम के लिए मुख़तस रक़म 450 करोड़ से कम करके 350 करोड़ रुपय , ख़वातीन को ताक़तवर बनाने से मुताल्लिक़ मुहिम में 40 से 25 करोड़ रुपय, प्रिय दर्शनी योजना केलिए 2610 करोड़ से 15 करोड़ रुपय , धन लक्ष्मी के लिए 10 से कम करके 5 करोड़ रुपय और मर्कज़ी समाजी बहबूद केलिए 10918 से कम करके 8085 करोड़ रुपये कर दिया गया है।