बजट 2015-16 की तैयारीयों का जायज़ा

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने महिकमा फाइनैंस के आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में बजट 2015-16 की तैयारीयों का जायज़ा लिया गया। बताया जाता हैके वज़ीरे फाइनैंसई राजिंदर और महिकमा फाइनैंस के आला ओहदेदारों ने चीफ़ मिनिस्टर को बजट में शामिल किए जाने वाले उमूर् से वाक़िफ़ किराया।

बजट तजावीज़ का जायज़ा लेने के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने बाज़ तरमीमात की सिफ़ारिश की जिन्हें बजट में शामिल किया जाएगा। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ हर महिकमा के लिए मंज़ूर किए जाने वाले बजट के बारे में मालूमात हासिल करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने तालीम और भलाई से मुताल्लिक़ स्कीमात के लिए ज़ाइद मंज़ूरियों की सिफ़ारिश की। हुकूमत की तरफ से शुरू करदा नई स्कीमात के लिए भी बजट में ज़ाइद रक़म मुख़तस करने पर ग़ौर किया जा रहा है।

चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों से कहा कि जारीया साल वक़्त की कमी के बाइस जिन स्कीमात पर बेहतर अंदाज़ में अमल नहीं किया जा सका उन पर आइन्दा मालीयाती साल शिद्दत के साथ अमल आवरी को यक़ीनी बनाया जाये।

वाज़िह रहे कि तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली के बजट सेशन का 7 मार्च से आग़ाज़ होरहा है। इस सिलसिले में गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने आलामीया जारी कर दिया। गवर्नर मीटिंग के पहले दिन असेंबली और कौंसिल के मुशतर्का सेशन से ख़िताब करेंगे।