बट को 30 माह, आसिफ़ को एक साल और आमिर को 6 माह की सज़ाए क़ैद

लंदन 4 नवंबर (आई ए एन ऐस) क्रिकेट करप्शन केस की समाअत करने वाले जज जरमी किक ने तीनों खिलाड़ियों की रहम की अपील मुस्तर्द करते हुए क़ैद और जुर्माने की सज़ा सुनाई है।जस्टिस किक ने अपने फ़ैसले में मज़हर मजीद को 2साल 8 माह, सलमान बट को ढाई साल, मोहम्मद आसिफ़ को एक साल जबकि मोहम्मद आमिर को 6 माह क़ैद की सज़ा सुनाई। इस के इलावा सलमान बट पर 30 हज़ार 937 पाउंड्स , मोहम्मद आसिफ़ 8 हज़ार 120 पाउंड्स और मोहम्मद आमिर पर 9 हज़ार 389पाउंड्स जुर्माना आइद करने के इलावा मुक़द्दमा पर आने वाले अख़राजात भी अदा करने की हिदायत दी।

बर्तानवी क़ानून के मुताबिक़ चार साल से कम सज़ा की सूरत में निस्फ़ सज़ा जेल में गुज़ारनी पड़ती है। आज फ़ैसला सुनाने से क़बल अपने इख़ततामी रिमार्कस में जस्टिस किक ने कहा कि आप चारों ने धोका दिया और मज़हर मजीद की मदद से क्रिकेट की साख को नुक़्सान पहुंचाया। आप के हरकतों की वजह से क्रिकेट को नुक़्सान पहुंचा है। आप को नौजवानों ने अपना हीरो तसव्वुर किया था लेकिन आप ने पाकिस्तानी क़ौम को धोका दिया। आप की हरकतों के बाद लोग खेल को हमेशा शक की निगाह से देखेंगी। कुछ पाऊंडस केलिए नौ बॉल्ज़ कीं और पाकिस्तान क्रिकेट को नुक़्सान पहुंचाया। सज़ा सिर्फ और सिर्फ क़ैद है।

जस्टिस किक ने कहा कि आप अक्सर सट्टेबाज़ी में मोलव्विस रहै। पाकिस्तान के अवाम क्रिकेट से मुहब्बत करते हैं,आप ने उन्हें धोका दिया। जस्टिस किक ने मोहम्मद आमिर की माफ़ी की अपील मुसत्तर करते हुए कहा कि मोहम्मद आमिर ने अदालत को ठोस शवाहिद नहीं दिये, इन का मक़सद लालच और पैसा था। आमिर इस साज़िश में शामिल होने का एतराफ़ कर चुके हैं।

उन्हों ने कहाकि आप लोगों ने बर्तानवी क़वानीन की भी ख़िलाफ़वरज़ी की। इख़ततामी रिमार्कस में जस्टिस किक का कहना था कि मज़हर आप ने असपाट फिक्सिंग केलिए डेढ़ लाख पाऊंडस लुई, ये वाज़िह है कि आप हरसतह पर कुरप्शन में मोलव्विस रही। मज़हर ने सलमान बट के साथ मिल कर ओवल और लार्डज़ में साज़िश की। तीन नौ बॉल्स तो सिर्फ एक ड्रामा है। जज ने मज़ीद कहाकि मज़हर मजीद हिंदूस्तान और दुबई में बिक मेकरज़ के साथ राबते में थे और वो इस का एतराफ़ कर चुके हैं कि ये काम बहुत अर्से से जारी है।

मज़हर मजीद ने पैसे का ज़्यादा हिस्सा हासिल किया। मज़हर ने सहाफ़ी को ख़ुद बताया कि वो ढाई साल से ये काम कररहे हैं। जस्टिस किक ने मज़हर मजीद की सज़ा में नरमी की अपील भी मुस्तर्द कर दी और कहा कि मज़हर मजीद ने खेल को मनफ़ी तिजारत बनालिया है। मज़हर मजीद को 2 साल 8 माह की सज़ा सुना दी गई। जस्टिस किक ने सलमान बट की अपील भी मुस्तर्द कर दी। जज ने सलमान बट से कहा कि आप का कैरीयर ख़तन होचुका है, सलमान बट को 30 महीने क़ैद की सज़ा सुना दी गई। इस मौक़ा पर जस्टिस किक का कहना था कि आमिर को बिगाड़ने के ज़िम्मेदार सलमान बट हैं।

जस्टिस किक ने मोहम्मद आसिफ़ को एक साल क़ैद की सज़ा सुनाई। उन्हों ने मोहम्मद आमिर के बारे में कहा कि उन्हों ने नौ बॉल्ज़ फेंके और अपने जुर्म का बहादुरी से एतराफ़ किया। जस्टिस किक ने आमिर से कहा कि आप कम पढ़े लिखे हैं और आप का गांव से ताल्लुक़ है और ये बात हमारे ज़हन में है। जस्टिस किक ने मोहम्मद आमिर को 6 माह क़ैद की सज़ा सुनाई। जस्टिस किक ने कहा कि अच्छे रवैय्ये पर आधी सज़ा माफ़ की जा सकती है। मोहम्मद आमिर अपनी सज़ा यूथ ओफ़ीनडरज़ इंस्टीटियूट में गुज़ारेंगे।