बर्क़ी बोहरान पर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती का ईज़हारे तशवीश

हैदराबाद 31 मार्च ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा पर सख़्त तन्क़ीद की है। पार्टी की पोलिट ब्यूरो और आमिला का इजलास आज शाम तेलंगाना भवन में मुनाक़िद हुआ। सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव पार्टी के सीनियर क़ाइदीन और कई अरकान असेंबली ने इजलास में शिरकत की। इजलास में रियासत की ताज़ा तरीन सयासी सूरते हाल और अवाम को दर्पेश मसाइल का जायज़ा लिया गया।

खासतौर पर बर्क़ी बोहरान और ज़रई शोबा को बर्क़ी की अदम सरबराही पर तशवीश ज़ाहिर की गई। पार्टी ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा से मुताल्लिक़ आंध्र प्रदेश इलेक्ट्रिसिटी रेगुलेट्री कमीशन के एलान की सख़्त मुज़म्मत की और बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के एलान पर ब्रहमी का इज़हार किया गया।

पार्टी ने इज़ाफ़ा से फ़ौरी दस्तबरदारी का मुतालिबा किया और कहा कि हुकूमत की जानिब से शरहों में इज़ाफ़ा से अदम दस्तबरदारी की सूरत में टी आर एस तेलंगाना में एजीटशन मुनज़्ज़म करेगी।

नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि चंद्रशेखर राव ने ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में वाक़े तमाम बल्दी डिवीज़न में पार्टी को मुस्तहकम करते हुए तमाम असेंबली हल्कों में पार्टी के इस्तेहकाम पर तवज्जा मबज़ूल करने की हिदायत दी है।

इजलास में शरीक क़ाइदीन को हिदायत दी गई है कि वो अपने अपने अज़ला में अवामी मसाइल पर जद्दो जहद जारी रखें। इजलास में तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी की जानिब से एलान कर्दा एहतेजाजी प्रोग्रामों की भी मुकम्मल ताईद का फ़ैसला किया गया।