बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा से दस्त बर्दारी का मुतालिबा

हैदराबाद (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की सख़्त मुख़ालिफ़त करते हुए फ़ौरी इज़ाफ़ी शरहों से दस्त बर्दारी का मुतालिबा किया, बसूरत-ए-दीगर रियासत भर में हुकूमत के ख़िलाफ़ एहितजाजी मुहिम शुरू करने का इंतिबाह दिया।

आज यहां मीडीया से बातचीत करते हुए वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान मिस्टर बाजी रेड्डी गोवर्धन ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात में नाकामी के बाद रियास्ती हुकूमत अवाम पर इताब नाज़िल करते हुए बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा कर रही ही, जो 2009-ए-के इंतिहाबी वाअदा की ख़िलाफ़वरज़ी है।

असैंबली के बजट सैशन के दौरान हुकूमत ने अपने इस फ़ैसला का तज़किरा नहीं किया। बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा का समाज के तमाम तबक़ात पर असर पड़ता ही, अगर हुकूमत अपने फ़ैसला पर नज़रसानी से इनकार करती है तो वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी अवाम के दरमयान पहुंच कर इंतिख़ाबी वाअदा से इन्हिराफ़ के ख़िलाफ़ अवामी शऊर बेदार करेगी। चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी 9 घंटे मुफ़्त बर्क़ी सरबराही की बजाय बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा करके ग़रीब अवाम पर माली बोझ बढ़ा रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने माज़ी में इलेक्ट्रीसिटी रैगूलेटरी अथार्टी सिफ़ारिशात पर बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा करने की बजाय सब्सीडी बढ़ाते हुए ग़रीब अवाम को माली बोझ से महफ़ूज़ रखने के इक़दामात किए थी। वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो दीगर रियास्तों से बर्क़ी खरीदते हुए रियासत की बर्क़ी कमी को पूरी करे और सनअतों को बंद होने से बचाई, वर्ना रियासत की बेरोज़गारी शरह में मज़ीद इज़ाफ़ा होगा।