बर्तानिया में दागदार अरकान-ए-पार्लीमेंट की बाज़ तलबी के लिए क़ानून

लंदन १५ दिसम्बर: (पी टी आई) बर्तानवी अवाम अपने मुक़ामी रुकन पार्लीमेंट की बाज़ तलबी के हक़ से इस्तिफ़ादा करेंगी। पार्लीमैंट में दागदार अरकान की बाज़ तलबी के मुसव्वदा बल को पेश किया जा रहा है। मुजव्वज़ा क़ानून के तहत संगीन ग़लतीयों का इर्तिकाब करने वाले अरकान-ए-पार्लीमैंट को बाज़तलब करलिया जाएगा।

सरकारी ज़राए ने बताया कि इन तजावीज़ से हुकूमत के इस प्रोग्राम को पूरा किया जाएगा जो इस ने मुल्क में सयासी इस्लाहात लाने का अह्द किया है। मुसव्वदा बिल में डेविड कैमरोन की हुकूमत ने अरकान की बाज़ तलबी का इख़तियार हासिल करने के क़ानून की तजवीज़ रखी है।

इस में इंतिख़ाबात के ज़रीया राय दहिंदों को अपने रुकन पार्लीमैंट की ग़लतीयों की सज़ा देने का हक़ हासिल होगा। वज़ीर सयासी-ओ-दस्तूरी इस्लाहात मार्क हारपर ने कहा कि हुकूमत के प्रोग्राम का ये सब से अहम हिस्सा है वो अवाम में हमारे सयासी निज़ाम पर एतिमाद बहाल करने के लिए ये इक़दामात कर रही है।

अगर कोई रुकन पार्लीमैंट ग़लत और संगीन कामों में मुलव्वस पाया जाय तो उसे हटाया जाएगा। ये रुकन पार्लीमैंट अपनी नशिस्त पर बरक़रार नहीं रह सकेगा। ताकी वो आइन्दा आम इंतिख़ाबात तक अपनी बेगुनाही साबित करें। हमारी तजावीज़ से उन हलक़ों को इजाज़त मिलेगी कि वो रुकन पार्लीमैंट को इस की नशिस्त पर बरक़रार रहने दिया जाना चाहीए या नहीं।