बर्तानिया से ख़ारिज ईरानी सिफ़ारतकार तेहरान पहूंच गई

तेहरान ०४ दिसमबर ( रॉयटर्स ) बर्तानिया से ख़ारिज किए गए ईरानी सिफ़ारतकार आज वतन वापिस होगए और यहां उन की वापसी पर इन्क़िलाबी नौजवानों ने शानदार इस्तिक़बाल किया । सिफ़ारतकारों का ये इख़राज तहरान में बर्तानवी सिफ़ारतख़ाना पर ईरानी तलबा के हल्ले के बाद अमल में आया था ।

आज ये सिफ़ारतकार वतन वापिस हुए जिन का शानदार इस्तिक़बाल किया गया । ईरानी नौजवान फूल थामे हुए इन का इंतिज़ार कर रहे थे और इंग्लिस्तान मुर्दा बाद के नईर लगा रहे थे । वहां मौजूद तक़रीबन 100 मर्द-ओ-ख़वातीन ने कई प्ले कारडज़ थामे हुए थे जिन में से एक पर अच्छा हुआ जासूसी का सिफ़ारतख़ाना बंद होगया तहरीर था ।

ये मर्द-ओ-ख़वातीन तेहरान के इमाम खुमैनी एयर पोर्ट पर जमा हुए थे । बर्तानिया ने तहरान में अपना सिफ़ारतख़ाना बंद करदेने के बाद लंदन से भी ईरानी सिफ़ारतख़ानों के इख़राज का हुक्म देते हुए उन्हें 48 घंटे के अंदर मुलक छोड़ देने की हिदायत दी थी । बर्तानवी सिफ़ारतख़ाना पर हमले के जवाब में फ़्रांस जर्मनी इटली और नीदरलैंडज़ ने तेहरान में अपने सफ़ीरों को वापिस तलब करलिया है । अर्नी ज़राए इबलाग़ ने भी 25 सिफ़ारतकारों की लंदन से ईरान वापसी की तौसीक़ कर दी है ।

बर्तानवी ओहदेदारों का कहना है कि इन के अंदेशों के मुताबिक़ बर्तानवी सिफ़ारतख़ाना पर जो हमला हुआ था उसे ईरानी क़ाइदीन की पुश्तपनाही हासिल थी । इन ओहदेदारों का कहना है कि इस वाक़िया पर सदर महमूद अहमदी नज़ाद ने अभी तक कोई सर-ए-आम तबसरा नहीं किया है । ये भी क़ियास किया जा रहा है कि ये हमला दर असल ईरान की बरसर-ए-इक्तदार जमात में अहमदी नज़ाद के मुख़ालिफ़ीन ने करवाया था ।

बर्तानिया ने भी ईरान के ख़िलाफ़ सख़्त मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए नई तहदीदात आइद की हैं। इस ने ईरानी मआशी शोबा के साथ किसी भी तरह की मआशी मुआमलतों पर इमतिना आइद करदिया है । ये तरीक़ा अमरीका और कनाडा पहले ही इख़तियार करचुके हैं। कहा गया है कि ईरान के सिफ़ारतकार बर्तानिया से इख़राज के बाद जुमा की रात हीथ्रो आवर पोर्ट से रवाना हुए थे । ईरान के वज़ीर-ए-ख़ारजा विलियम हेग ने उन के इख़राज का हुक्म जारी किया था ।

ईरान ने इस हमला को मुट्ठी भर मुज़ाहिरीन का नाक़ाबिल-ए-क़बूल रवैय्या क़रार देने पर ही इकतिफ़ा किया है । इस ब्यान के बावजूद बर्तानिया ने अपने तीव्र में कोई नरमी पैदा नहीं की ही।तहरान में मुतय्यन बर्तानिया के नए सफ़ीर मिस्टर डॉमिनिक चलकोट ने कहा कि ईरान एक ऐसा मुलक है जहां इस तरह के हमले हुकूमत की मदद और इत्तिला के साथ ही किए जाते हैं।