बर्क़ी सरका के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दामात का इंतेबाह

हैदराबाद 30 मई: आंध्र प्रदेश ट्रांस्को ने बर्क़ी की चोरी को रोकने के लिए सख़्त तरीन इक़दामात का इंतिबाह(चेतावनी) दिया है ताके बर्क़ी की चोरी से होने वाले नुक़्सानात पर मुम्किना हद तक क़ाबू पाया जा सके।

इस मक़सद के लिए ताज़ा तरीन इनफार्मेशन टेक्नोलॉजी का इस्तेमाल किया जाएगा। रियास्ती महिकमा पुलिस से तआवुन हासिल किया जाएगा ताके बर्क़ी की चोरी को रोकने की मुहिम में मसरूफ़ इस के मुलाज़मीन को पुलिस सेक्यूरिटी फ़राहम की जा सके। मुताल्लिक़ा एंगिनीर्स को ये हिदायत दीगई हैके वो बर्क़ी को ज़ाए होने से बचाने के लिए बरवक़्त निशानदेही के साथ तदारुक के इंतेज़ामात किए जाएं।

1997 बयाच के आई पी एस ओहदेदार वाई नागी रेड्डी ने आज जवाइंट मैनेजिंग डायरेक्टर ( वीजलनस एंड सेक्यूरिटी) आंध्र प्रदेश ट्रांस्को का ओहदा सँभालने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये इन्किशाफ़ किया।

उन्होंने कहा कि बर्क़ी का शोबा इंतिहाई उम्दा टेक्नोलॉजी से मरबूत शोबा है जो रियासत की हमागीर तरक़्क़ी में बेहतर रोल अदा करता है चुनांचे बर्क़ी की मूसिर सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए तमाम ज़रूरी इक़दामात किए जाऐंगे इस के साथ बर्क़ी की चोरी को रोकने के लिए सख़्त तरीन कार्रवाई की जाएगी।