बरक़रारी अमन के लिए तआवुन पुलिस का बुनियादी फ़रीज़ा

जराइम की रोक थाम के लिए पुलिस सख़्त तरीन इक़दामात कर रही है। अवाम को अमन-ओ-सलामती वाली ज़िंदगी गुज़ारने में भरपूर तआवुन करना पुलिस का बुनियादी फ़रीज़ा है। ज़िला एस पी विश्वा प्रसाद ने अपने एक सहाफ़ती बयान में इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने बताया कि नेशनल हाई वे पर सड़क हादसात की रोक थाम के लिए ज़रूरी इक़दामात किए जा रहे हैं, जिस के तहत हाई वे को चार डिवीज़न में तक़सीम करते हुए आकाश पेट्रोलिंग के ज़रीये उसकी हमेशा निगरानी जारी रहेगी। हाल ही में शि टिम्स का जो आग़ाज़ किया गया था, इस के बेहतर नताइज हासिल हुए हैं।

ताहाल कई एक केसेस दर्ज किए गए हैं, इस में बच्चों के साथ साथ वालिदैन की भी कौंसलिंग की जा रही है। उन्होंने कहा कि मौसिम-ए-गर्मा के पेशे नज़र ज़िला के तमाम पुलिस स्टेशनों में सरका की वारदातों की रोक थाम के लिए रातों में पेट्रोलिंग में इज़ाफ़ा किया जा रहा है और अवाम में शऊर बेदार करने के लिए पोस्टर्स भी शाय किए गए हैं। उन्होंने बताया कि अवामी मुक़ामात बैंक्स, रेलवे स्टेशन और बस इस्टांड जैसे मुक़ामात पर कड़ी नज़र रखी जा रही है।

उन्होंने पुलिस ओहदेदारों को पाबंद किया के शिकायात वसूल होते ही फ़ौरन यकसूई की जाये। उन्होंने बताया कि ला एंड आर्डर की बरक़रारी के लिए अवाम का तआवुन ज़रूरी है, लिहाज़ा पुलिस अवाम से हमेशा बेहतर ताल्लुक़ात रखे।