बशर अल असद हुकूमत का तख़्ता उलटने बाग़ीयों को कई मिलीयन डालर इम्दाद

शाम के बाग़ीयों को मुवासलाती आलात से आ रास्ता करने और अप्ज़ीशन सरगर्मीयों को तेज़ बनाने के लिए इस्तंबोल में ज़ाइद अज़ 70 ममालिक के इत्तेहाद ने कई मिलीयन डालर की इम्दाद देने का अह्द किया । बशर अल असद हुकूमत का तख़्ता उलट देने की कोशिशों के दरमयान इस्तंबोल कान्फ्रेंस इस बात का इशारा है कि शाम की हुकूमत की जारहीयत पसंदी को ख़तन करने के लिए सिर्फ़ सिफ़ारती कोशिशें और सख़्त तहदीदात से काम नहीं चलेगा बल्कि बाग़ीयों को मज़बूत बनाते हुए यहां जारी मुख़ालिफ़ हुकूमत एहतिजाज को मज़बूत बनाया जाएगा ।

शाम में फ़ौजी तवाज़ुन बरक़रार रखने अमेरीका और इसके मग़रिबी और अरब हलीफ़ ममालिक ने अपने मौक़िफ़ को तब्दील कर दिया है जहां शामी मुसल्लह अफ़्वाज ने बाग़ीयों को कुचल देने का ऐलान किया था । इससे इलाक़ाई ख़तरात में इज़ाफ़ा हुआ है ।

बढ़ते हुए बोहरान के पेशे नज़र शाम में दरपर्दा जंग भड़क सकती है और इससे गिरोह वारी कशीदगी में इज़ाफ़ा होगा । इस्तंबोल में मुनाक़िदा फ्रेंड्स आफ़ शाम (शाम के बही ख़ाहां) की कान्फ्रेंस में शरीक ममालिक के नुमाइंदों ने कहा कि सऊदी अरब और दीगर ख़लीजी ममालिक फ़ंड जमा कर रहे हैं ताकि शाम को फ़ौज और सिपाहीयों से पाक बनाने के लिए बाग़ी अरकान की इम्दाद की जा सके ।

जिन बाग़ीयों ने हुकूमत और फ़ौज से इन्हेराफ़ करके अपोज़ीशन की सफ़ों में शामिल हुए हैं उन की भरपूर मदद की जाएगी । कान्फ्रेंस में शरीक एक वफ़द ने बाग़ीयों को जमा किए जाने वाले फ़ंड को बशर अल असद की फ़ौज की कमर तोड़ने के लिए बाग़ीयों के लिए सोने का घड़ा क़रार दिया ।

कान्फ्रेंस में शरीक क़ाइदीन ने तौसीक़ की कि ख़लीजी ममालिक के मंसूबा को खु़फ़ीया रखा गया है । क्योंकि इस पर अभी काम हो रहा है । कान्फ्रेंस के शुरका ने मज़ीद बताया कि बाग़ीयों के लिए इकट्ठा किए जाने वाला फ़ंड एक माह में कई मिलीयन डालर तक पहूंच जाएगा ।

ये फ़ंड बाग़ीयों के साथ काम करने वाले हुकूमत के मुनहरिफ़ सिपाहीयों की तनख़्वाह के लिए भी होगा । लेकिन ये वाज़िह नहीं हुआ कि आया इस रक़म से हथियारों की ख़रीदारी भी की जाएगी या नहीं । हथियारों की ख़रीदारी का हस्सास मसला था जिस पर शाम की फ़ौज ने इल्ज़ाम आइद किया कि बैरूनी ताक़तें बाग़ीयों की पुश्त पनाही कर रही हैं । सऊदी अरब और दीगर अरब ख़लीजी ममालिक बाग़ीयों को हथियार सरबराह करने की तजवीज़ रखते हैं ।

जब कि अमेरीका और दीगर हलीफ़ ममालिक बाग़ीयों को हथियार देने पर अंदेशा ज़ाहिर किया है कि इससे शाम में ख़ानाजंगी भड़क जाएगी । अमेरीका ने फ़ंड जमा करने से मुताल्लिक़ अपना मौक़िफ़ वाज़िह नहीं किया है । लेकिन ब ज़ाहिर इसने अपने हलीफ़ मुल्कों की तजवीज़ की हिमायत की है ।

बशर अल असद हुकूमत पर ख़ूँरेज़ी ख़तम करने के लिए सिफ़ारती दबाव डाले जाने की कोशिशों में नाकामी के एक साल बाद बाग़ीयों को फंड्स फ़राहम करने का मंसूबा बनाया गया । अक़वाम-ए-मुत्तहिदा , अरब लीग के क़ासिद कोफ़ी अन्नान के ज़ेर-ए-क़ियादत तर्तीब दिया गया अमन मंसूबा भी मुश्किलात से दो-चार हो गया है ।

बिलाशुबा अमेरीकी सेक्रेटरी आफ़ स्टेट हीलेरी क्लिन्टन और दीगर क़ाइदीन ने शाम की सूरत-ए-हाल पर तशवीश ज़ाहिर की है ।