बस ड्राईवर का पागलपन

पुने, २६ जनवरी ( पी टी आई) पुने शहर में आज हंगामा बरपा हो गया जबकि सुबह के औक़ात में सरकारी ट्रांसपोर्ट की एक बस बेहंगम अंदाज़ में सड़क पर दौड़ने लगी ।

इस ने कई गाड़ीयों को कुचल दिया और तबाह कर दिया जिस की वजह से 9 अफ़राद हलाक और 27 दीगर ज़ख़मी हो गए । ड्राईवर संतोष माने जिस का ताल्लुक़ सोरगीट डिपो एम एस आर टी सी से था में आज सड़क के एक हिस्से में ये हंगामा खड़ा कर दिया जो किसी डरावने ख़ाब से कम नहीं है ।

इस के अरकान ख़ानदान और आबाई देहात के एक डाक्टर ने कहा कि वो ज़हनी अमराज़ का शिकार है । पुलिस और आर टी सी ओहदेदारों के बमूजब माने डिपो में एक बस के ड्राईवर के केबिन में दाख़िल हो गया जो सितारा जाने वाली थी जब कि बस का ड्राईवर चाय पी रहा था इस ने बस बाहर निकाल ली और ग़लत सिम्त पर दौड़ाने लगा ।

गाड़ीयों के ड्राईवर जो मुख़ालिफ़ सिम्त से आ रहे थे इस अचानक आफ़त के शिकार हो गए । लोगों में भगदड़ मच गई । पुलिस की वयान ने बस का तआक़ुब किया और एक नौजवान ने भी अपनी मोटर साईकल पर बस का तआक़ुब किया और आख़िर कार संतोष माने को रोकने में कामयाब हो गए जिस के लिए उन्हें बस के टायरों पर फायरिंग करके उसे पंचर करना पड़ा लेकिन इस वक़्त तक 9 अफ़राद हलाक और दीगर 27 अफ़राद ज़ख़मी हो चुके थे ।