बाइक्स से बेज़ार अवाम को वेस्पा का इंतिज़ार

नई दिल्ली, ० ८ जनवरी (एजैंसीज़) बाज़ार में आज कई मारूफ़ कंपनीयों की दिलकश डिज़ाईन की बाईक्स दस्तयाब हैं लेकिन ख़ानदानी अफ़राद इन बाईकस की जानिब से तमाम तर सहूलयात फ़राहम ना होने की वजह से हमारा बजाज जैसे स्कूटर को आज भी याद करते हैं क्योंकि बजाज की जानिब से तैयार की गई चेतक ना सिर्फ 150cc की स्कूटर थी बल्कि ये साज़-ओ-सामान की मुंतक़ली के साथ बेहतर माइलेज भी फ़राहम करती थी लेकिन नित नए बाईक्स के बाज़ार में आने के बाद भी कोई गाड़ी चेतक का मुक़ाम हासिल ना कर सकी।

ताहम दिल्ली में चल रहे आटो एक्सपो में वेस़्पा मुतआरिफ़ की गई है जोकि पीजीव कंपनी की जानिब से बनने वाली स्कूटर तर्ज़ की गाड़ी है। 13 बाद वेस़्पा की हिंदूस्तान आमद को ख़ुश आइंद क़रार दिया जा रहा है। 1946 में दुनिया की पहली स्कूटर होने का एज़ाज़ हासिल करने के इलावा हिंदूस्तान में 1971 को बजाज के साथ मुआहिदे के ज़रीया वेस़्पा को हिंदूस्तानी सड़कों पर दौड़ाया गया था।

असरी टैक्नोलोजी आज की ज़रूरत और माइलेज को ज़हन में रख कर तैयार करदा ये वेस़्पा 125cc गाड़ी है जोकि रफ़्तार में भी शानदार होगी। उमीद की जा रही है कि वेस़्पा की आमद के साथ ख़ानदानी अफ़राद के लिए सफ़र मज़ीद आसान हो जाएगा।