बाएं बाज़ू की पार्टीयों का /20 सितंबर कुमलक गीर एहितजाजी बंद

जनरल सैक्रेटरी सी पी आई ऐम प्रकाश कर्त का प्रैस कान्फ़्रैंस में ऐलान , वज़ीर-ए-आज़म के मआशी इक़दामात पर सख़्त तन्क़ीद बाएं बाज़ू की पार्टीयों ने आज 12 घंटे तवील कल हिंद आम हड़ताल का ऐलान किया जो /20 सितंबर को हुकूमत के डीज़ल की क़ीमत में इज़ाफ़ा , पकवान ग़ियास सीलनडरस की जो सब्सीडी पर फ़राहम किए जाते हैं तादाद में तख़फ़ीफ़ और कसीर ब्रांड रीटेल शोबा में रास्त ग़ैरमुल्की सरमाया कारी के हुकूमत के फ़ैसलों के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज मनाया जाएगा ।

इत्तिफ़ाक़ से उसी दिन दीगर अप्पोज़ीशन पार्टीयां और यू पी ए हुकूमत की ताईद करनेवाली समाजवादी पार्टी भी मुल्क गीर एहतिजाज कररही हैं । सी पी आई ऐम के जनरल सैक्रेटरी प्रकाश कर्त ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि सी पी आई ऐम ने इस सिलसिले में मुख़्तसर से वक़्त के बावजूद तबादला-ए-ख़्याल करके फ़ैसला किया है कि 12 घंटे की मुल़्क गीर आम हड़ताल की जाय । प्रकाश कर्त ने धमकी दी कि वो मुख़्तलिफ़ किस्म के एहतिजाज का सिलसिला इन इक़दामात के ख़िलाफ़ जारी रखेंगे जहां तक बाएं बाज़ू की पार्टीयों का ताल्लुक़ है हड़ताल /20 सितंबर तक महिदूद नहीं रहेगी ।

उन्हों ने इंतिबाह दिया कि रीटेल शोबा में ग़ैर मुल्की रास्त सरमाया कारी की इजाज़त नहीं दी जाएगी और ना ग़ैर मुल्कीयों कुमलक में कहीं भी दूकानें क़ायम करने की इजाज़त दी जाएगी । क़ब्लअज़ीं बाएं महाज़ के सदर नशीन बराए मग़रिबी बंगाल बमन बोस ने कहा था कि यू पी ए हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों के ख़िलाफ़ 6 बजे सुबह से मग़रिबी बंगाल में एहतिजाज किया जाएगा और बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए ने कल ही मुल्क गीर हड़ताल का /20 सितंबर को ही इस मसले पर ऐलान किया था ।

प्रकाश कर्त ने कहा कि चिल्लर फ़रोशी के शोबा में सिवाए मनमोहन सिंह के बाक़ी हर शख़्स रास्त ग़ैर मुल्की सरमाया कारी का मुख़ालिफ़ है । हालाँकि मनमोहन सिंह पर बैरून-ए-मुल्क भी तन्क़ीद की जा रही है । उन्हों ने चंद मज़ामीन का जो अमेरीकी रिसालों में शाय किए गए हैं हवाला देते हुए कहा कि अमेरीका और बर्तानिया में वज़ीर-ए-आज़म के बारे में जो कुछ कहा जा रहा है ज़्यादा एहमीयत रखता है और मुल्क के अवाम भी इस में दिलचस्पी लेते हैं ।

यू पी ए हुकूमत ने सिलसिला वारकई इक़दामात का ऐलान किया है जिन से मुल्क के अवाम के मुफ़ादात पर ज़रब पड़ेगी । उन्हों ने परज़ोर अंदाज़ में कहा कि बाएं बाज़ू ने हमेशा पैट्रोलीयम मसनूआत की क़ीमतों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त की है । और पैट्रोलीयम मसनूआत की क़ीमतों पर कंट्रोल करने का मुतालिबा किया है । हालिया इज़ाफ़ा से दीगर तमाम अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमत में भी इज़ाफ़ा होगा ।

जैसा कि शरह ट्रांसपोर्ट में डीज़ल की क़ीमत में इज़ाफ़ा के साथ ही इज़ाफ़ा से ज़ाहिर होता है । उन्हों ने 51 फ़ीसद ग़ैर मुल्की सरमाया कारी की रीटेल शोबा में इजाज़त देने पर हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि वज़ीर-ए-आज़म 2005 से ही इस इक़दाम केलिए कोशिश कररहे थे ।