बाबरी मस्जिद मुस्लमानों के मज़हबी तशख़्ख़ुस की पहचान

हैदराबाद 6दिसंबर ( रास्त ) आज आंधरा प्रदेश और हैदराबाद कर्नाटक के इलाक़ों में मुस्लिम शबान ने उमतुलमुस्लिमीन से अपील की 6 दिसंबर को बाबरी मस्जिद की शहादत और दुबारा इसी मुक़ाम पर तामीर के मुतालिबा के लिए मुस्लमान अपने कारोबार बंद रखें और शहादत हुसैन ओ के जलसों में मस्जिद की तामीर के लिए क़रार दादें मंज़ूर करें । बाबरी मस्जिद मुस्लमानों के मज़हबी तशख़्ख़ुस का मसला है । जनाब मुहम्मद मुश्ताक़ मुलक सदर तहरीक मुस्लिम शबान ने कहा क इलाहा आबाद हाईकोर्ट के फ़ैसले के बाद ये पहला 6 दिसंबर है । अक़ीदा की बुनियाद पर इलाहा आबाद हाईकोर्ट ने मलिक के क़ानून और मिल्कियत के उसूलों के ख़िलाफ़ अपना फ़ैसला सुनाया ।

उन्हों ने कहा कि शहादत हुसैन ओ यौम आशूरा के साथ बाबरी मस्जिद की शहादत को भी हम याद रखें और शहादत हुसैन ओ की मुहाफ़िल जलसों में क़रार दादेंमंज़ूर करें । बारगाह यज़्दी में सजदा रेज़ हो कर मिल्लत-ए-इस्लामीया की सरबुलन्दी के लिए दुआएं करें । मसाजिद में क़ुरआन ख़वानी करें और शुहदा कर्बला के साथ शुहदा बाबरी मस्जिद के लिए ईसाल-ए-सवाब पेश करें ।।

** हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी उष्ण के जनरल सैक्रेटरी सय्यद मुईन ने कहा कि 6 दिसंबर 1992 को बाबरी मस्जिद की शहादत शरपसंद अनासिर के हाथों वाक़्य हुई थी । चुनांचे हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी उष्ण ने आमता अलमुस्लिमीन से अपील की कि वो आज योम-ए-स्याह-ओ-बंद मनाएं और मसाजिद में दरूद शरीफ़ की महफ़िल सजाईं और बारगाह यज़्दी में बाबरी मस्जिद की दुबारा बाज़याबी के लिए ख़ुसूसी दुआएं करें । सय्यद मुईन ने कहा कि हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी उष्ण की जानिब से इस साल भी 6 दिसंबर को एक मैमोरंडम गवर्नर आंधरा प्रदेश को पेश किया जाएगा ।।

:** नज़ीर अंसारी जनरल सैक्रेटरी तंज़ीम आवाज़ नामपली ज़ोन ने अपने एक ब्यान में कहा है कि 6 दिसंबर 1992 को बाबरी मस्जिद की शहादत सारी दुनिया में हिंदूस्तान कोशर्मसार करदिया । बाबरी मस्जिद सानिहा के मरतकबीन आज तक आज़ाद घूम रहे हैं मुस्लमानों के दिलों में बाबरी मस्जिद शहादत कभी ना भूलने वाला वाक़िया है । अगर मर्कज़ी हुकूमत जैसा कि मुस्लमानों को तीक़न दिया गया था कि बाबरी मस्जिद वहीं तामीरकी जाएगी इंसाफ़ का तक़ाज़ा है कि बाबरी मस्जिद को वहीं पर तामीर करते हुए मुस्लमानों में एतिमाद पैदा किया जाय । उन्हों ने मुस्लमानों से कहा कि वो 6 दिसंबर को मसाजिद में ख़ुसूसी दुअ का एहतिमाम करें ।।

** मौलाना अबदालबारी सिद्दीक़ी जामई नाज़िम आली ऑल इंडिया इदारा इत्तिबा रिसालतमुहम्मद इशफ़ाक़ हुसैन सिद्दीक़ी चीरमन इदारा मुहम्मद अबदालमईद सिद्दीक़ी ने अपने मुशतर्का सहाफ़ती ब्यान में कहा कि हिंदूस्तानी मुस्लमानों को चाहीए आज पुरअमन बंद मनाएं और सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा करें अगर हिंदूस्तानी मुस्लमान क़ुरआन औरहदीस पर गामज़न होजाएं और बाअमल ज़िंदगी गुज़ारने का अज़म मुसम्मम करले तो बाबरी मस्जिद का इसी मुक़ाम पर तामीर होना कोई मुश्किल काम नहीं ।।