बाबा राम देव पर स्याही फेंकी गई हमलावर गिरफ़्तार

नई दिल्ली, १५ जनवरी ( पी टी आई ) योगा गुरु बाबा रामदेव पर आज एक शख़्स ने हमला करते हुए उन के चेहरे पर काली स्याही फेंकी जबकि वो मुजव्वज़ा असैंबली इंतेख़ाबात में काले धन के ख़िलाफ़ अपनी मुहिम का एक प्रेस कान्फ़्रैंस में ऐलान कर रहे थे । दार-उल-हकूमत दिल्ली के कांस्टीटयूशन (Constitution) कलब में प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान बाबा रामदेव जनता पार्टी के लीडर सुब्रामणियम स्वामी के साथ बैठे प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे कि उन पर काली स्याही फेंकी गई और उन की बाएं आँख पर ये स्याही गिरी ।

उस शख़्स की शनाख़्त दिल्ली के रहने वाले कामरान सिद्दीकी की हैसियत से हुई है जो समझा जाता है कि एक एन जी ओ ‘रेल काज़’ चलाता है और ये तंज़ीम बाटला हाउस एंकाउंटर में दरख़ास्त गुज़ार है । प्रेस कान्फ़्रैंस में मौजूद बाबा राम देव के हामियों ने उसे फ़ौरी पकड़ लिया और इस को ज़िद-ओ-कोब किया बाद में पुलिस उसे वहां से ले गई ।

इस शख़्स का शर्ट फाड़ दिया गया था जो बाद में उतर भी गया । इस के होंटों से ख़ून निकलता दिखाई दिया । जब पुलिस ने योगा गुरु को यहां से ले गई तो काफ़ी धक्कम पेल भी हुई । बाबा राम देव के करीबी साथी जुए दीप ने इद्दिआ किया कि सिद्दीकी एक वाकी टॉकी हाथ में लिए कांस्टीटयूश्न कलब में दाख़िल हुआ और ख़ुद को सिक्योरिटी अहलकार ज़ाहिर कर रहा था ।

उन्हों ने इद्दिआ किया कि सिद्दीकी के पास से एसिड की एक बोतल भी दस्तयाब हुई है । बाबा रामदेव ने इस वाक़िया के फ़ौरी बाद अपनी प्रेस कान्फ़्रैंस ख़तम कर दी और बाद में कहा कि वो इस तरह के हमलों से ख़ौफ़ज़दा नहीं होंगे और क्रप्शन के ख़िलाफ़ पूरी ताक़त से अपनी मुहिम जारी रखेंगे ।

उन्हों ने कहा कि हम काले धन के ताल्लुक़ ेस बात करते हैं और हम क्रप्शन के ख़ातमा पर ज़ोर देते हैं जिस के बदले में हमें इस तरह का इनाम मिलता है जो उन्हें मिला है । ताहम किसी पर स्याही फेंकीने से उन के किरदार को मुतास्सिर नहीं किया जा सकता । उन्हों ने कहा कि जिस की सारी ज़िंदगी क्रप्शन से मुक़ाबला से इबारत हो वो इस तरह के हमलों और काले परचमों और स्याही से ख़ौफ़ज़दा नहीं हो सकता।

इस वाक़िया के फ़ौरी बाद सयासी जमातों ने हरकत में आते हुए बाबा राम देव पर हमला की मुज़म्मत की है और एक दूसरे को निशाना बनाते हुए फ़ायदा भी हासिल करना चाहा है । बी जे पी के तर्जुमान मिस्टर राजीव प्रताप रूडी ने कहा कि अब ये कुछ अफ़राद के लिए आम बात हो गई है कि इस तरह के वाक़ियात का इर्तिकाब करें और तशहीर हासिल करें।

हुकूमत को इस तरह के अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करनी चाहीए । इस तरह के वाक़ियात क़ानूनदां प्रशांत भूषण और मर्कज़ी वज़ीर ज़राअत मिस्टर शरद पवार के साथ भी पेश आ चुके हैं। उन्हों ने वाज़िह किया कि इस तरह के वाक़ियात में इज़ाफ़ा के इलावा ये शक भी तक़वियत पाता है कि आज का हमला काले धन और क्रप्शन के ख़िलाफ़ बाबा राम देव की जानिब से शुरू करदा मुहिम का नतीजा ही है ।

उन्हों ने कहा कि कुछ दिन क़बल देखा गया कि बाबा रामदेव और उन के हामियों को लाठी चार्च करते हुए राम लीला मैदान से उन का ज़बरदस्ती तख़लिया करवाया गया और उन के ख़िलाफ़ पुलिस की ताक़त इस्तेमाल की गई और मुबय्यना तौर पर ये काम मर्कज़ी हुकूमत की उमा पर हुआ था ।

उन्हों ने वाज़िह किया कि बी जे पी ये यक़ीन करने पर मजबूर हो गई है कि आज का वाक़िया यू पी ए हुकूमत के अज़ाइम का नतीजा है जो इन अफ़राद को निशाना बना रही है जो क्रप्शन और काले धन के ख़िलाफ़ मुहिम शुरू कर रहे हैं।

कांग्रेस पार्टी ने भी इस वाक़िया की मुज़म्मत की है ताहम ज़ोर दे कर कहा कि राम देव पर हमला का हुकूमत की मुख़ालिफ़त से ताल्लुक़ नहीं है । पार्टी तर्जुमान राशिद अलवी ने कहा कि जो हुआ वो बद बख्ता नही है । हर किसी को जज़बात के इज़हार का हक़ है लेकिन अगर किसी ने कुछ ग़लत किया है तो वो उस की मुज़म्मत करते हैं और उन्हें यक़ीन है कि क़ानून अपना काम करेगा।