बाबू राम कुशवाहा के ख़िलाफ़ सी बी आई जांच की सिफ़ारिश

लखनऊ, ०१ फरवरी (सियासत न्यूज़) उत्तरप्रदेश के लोक आयुक़्त मिस्टर जस्टिस एन के महरोत्रा ने रियासत की वज़ीर मायावती से सिफ़ारिश की है कि वो साबिक़ वज़ीर ख़ानदानी मंसूबा बंदी और क़वी देही सेहत मिशन में करोड़ों रुपय के घपले के क़सूरवार बाबू सिंह कुशवाहा की बदउनवानीयों, बे ईमानियों की जांच सी बी आई या दुगीर् आला सतही वीजी नहीं एजैंसी से करवाए। नीज़ उन के ख़िलाफ़ मनी लैंडरिंग के तहत मुक़द्दमा एफ़ आई आर दर्ज करने की सिफ़ारिश की है।

ये पहला मौक़ा है कि जब लोक आयुक़्त ने किसी मुआमले में सी बी आई या मर्कज़ी एजेंसी से किसी बदउनवानी की जांच की सिफ़ारिश की है। बाबू राम कुशवाहा इन दिनों बी जे पी के उम्मीदवार के हक़ में इंतेख़ाबी जलसों से ख़िताब कर रहे हैं। इस पर कल हिंद कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी और पार्टी के यू पी उमूर के इंचार्ज कंवर द्विग विजय सिंह ने कहा कि लोक आयुक़्त की रिपोर्ट और इस सिफ़ारिश के बाद ही किया बी जे पी के क़ौमी सदर नीतिन गडकरी बाबू राम कुशवाहा को पार्टी के उम्मीदवारों के हक़ में इंतिख़ाबी जलसों से ख़िताब करने की इजाज़त देंगे? फ़िलहाल बाबू राम कुशवाहा की मुश्किलात रोज़ बरोज़ बढ़ती जा रही हैं।

बाबू राम कुशवाहा ने लखनऊ में नहीं बल्कि दिल्ली मुंबई तक ही करोड़ों रुपय की इमलाक-ओ-असासा जमा कर लिए हैं। अब उन की परतें खुलती जा रही हैं।