बाली वुड में कोई गॉड फादर नहीं था : तब्बू

मुंबई, ०२ नवंबर ( पी टी आई) अदाकारा तब्बू (असल नाम तबस्सुम नाज़) को फ़िल्म माचिस चांदनी बार मक़बूल चीनी कम और ताक्षक के लिए याद किया जाता है ने आज कहा कि उन्हें इस बात पर ख़ुशी और इतमीनान है कि बाली वुड में कोई गॉड फादर के बगै़र उन्होंने अपनी शनाख़्त ख़ुद बनाई ।

एक इंटरव्यू के दौरान उन्होंने अपना और अपनी बहन फ़रहा नाज़ का तज़किरा किया और कहा कि बाली वुड में हमारा कोई गॉड फ़ादर नहीं है लेकिन हम ने अपनी मेहनत और सलाहीयतों से अपनी पहचान ख़ुद बनाई । फ़रह ने भी कई कामयाब फिल्मों में अदाकारी करने के बाद दारा सिंह के बेटे विंदू दारा सिंह से शादी कर ली थी लेकिन वो शादी कामयाब ना हो सकी ।

तबू को आँजहानी ( स्वर्गीय) देवानंद ने अपनी फ़िल्म हम नौजवान में एक स्कूली तालिबा के रोल में मुतआरिफ़ (परिचय) किया था । तबू ने कहा कि बाली वुड में हमारा दाख़िला एक हैरतअंगेज़ बात है । हमारा पस-ए-मंज़र फ़िल्मी नहीं था इसके बावजूद हम ने जो कामयाबियां हासिल कीं वो किसी कारनामे से कम नहीं ।

उन्होंने कहा कि 21 नवंबर को उन की नई फ़िल्म Life of Pi रीलीज़ हो रही है जो यक़ीनन उन के मद्दाहों को पसंद आएगी । उन्होंने कहा कि फ़िल्मी दुनिया में उन्होंने जो तजुर्बा हासिल किया वही उन की मेहनत का फल है । उन्होंने कहा कि फ़रहा नाज़ का फिल्मों में वापसी का कोई इरादा नहीं है जैसा कि हालिया दिनों में मीडीया में उन की वापसी की ख़बरें गश्त कर रही थीं।