बिरादरान-ए- वतन को दावते हक़ देने की उम्मते मुस्लिमा ज़िम्मेदार जनाब ज़ाहिद अली ख़ां का ख़िताब

हैदराबाद । 12 । नवंबर : ( प्रैस नोट ) : जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत ने कहा इस्लाम के ख़िलाफ़ मीडीया को मंसूबा बंद प्रोपगंडा में दावते हक़ की मौलाना ग़ुलाम नबी शाह की मेहनतें बड़ी ही सूदमंद हैं । जब से बुनियादी सतह पर इस्लाम की हक़्क़ानियत पहुंचेगी और आम तौर पर बिरादरे वतन इस्लाम और मुस्लमानों की क़दर करने वाला बनेगा । डाक्टर वेद प्रकाश के मक़ाला को घर घर आम करना वक़्त की लाज़िमी ज़रूरत है ।

इन ख़्यालात का इज़हार जनाब ज़ाहिद अली ख़ां मुदीर सियासत ने सिराज वला में डाक्टर वेद प्रकाश पाधयाए के तहक़ीक़ी मक़ाले का लक्की अवतार के तलगो तर्जुमा की रस्म इजरा के मौक़ा पर क्या । मौलाना ग़ुलाम नबी शाह ने कहा कि जब तक उम्मत मुस्लिमा जिस मक़सद के लिए दुनिया भी भेजी गई इस पर अमल पैरा होगी हुकमरानों की तरह बाइज़्ज़त बेला ख़ौफ़ कामयाबी वाली ज़िंदगी बसर करेंगी । उन दजालो फ़ितनों के ज़माने में जहां आलम इस्लाम पर मंसूबा बंद हमले होरहे हैं और आपसी इख़तिलाफ़ात की वजह से यहूद-ओ-नसारा की साज़िशों का शिकार होगए ।

अब भी अगर हम तमाम फिरोइ इख़तिलाफ़ात को बालाए ताक़ रख कर दावत देन हक़ को बिरादरान वतन में पहुंचाएंगे तो ना सिर्फ आलमी भाई चारा क़ायम होगा बल्कि इस्लाम के ख़िलाफ़ मुनज़्ज़म साज़िशें ग़लतफ़हमी फैला रही हैं वो भी ख़तन होकर फ़तह-ओ-नुसरत-ओ-रज़ाए अलहि नसीब होगी ।डेंटल सर्जन डाक्टर मुहम्मद सिराज अलरहमन ने कहा हम को हिक्मत दानाई से डाक्टर वेदप्रकाश का किताबचा जिस को सरसोत वेदांत सिंह ने शाय किया है अब्ना-ए-वतन को पहुंचाना है ताकि क़ुरान-ए-पाक के ख़ैर का पैग़ाम और उम्मत मुस्लिमा पर दी गई अज़ीम ज़िम्मेदारी का हक़ अदा होजाए और हम दुनिया-ओ-आख़िरत की सुर्ख़रूई हासिल करें । इमाम मस्जिद-ए-जामे अज़ीज़ ये मुहतरम इमादा उद्दीन मुहसिन , जनाब आबिद सिद्दीक़ी दीगर मोअज़्ज़िज़ीन ने शिरकत की ।।