बी एड उम्मीदवार एस जी टी के लिए अहल होंगे

हैदराबाद 31 जनवरी: रियासत में सकनडरी ग्रेड टीचर्स ( एस जी टी ) जायदादों पर तक़र्रुत के लिए अब बी एड कामयाब उम्मीदवारों को भी मौक़ा फ़राहम होने का क़वी इमकान है। इस सिलसिले में बहुत जल्द फ़ैसला करते हुए रियास्ती हुकूमत अहकामात जारी करेगी। बावसूक़ सरकारी ज़राए ने बताया कि बी एड उम्मीदवारों को एस जी टी जायदादों के लिए भी सिर्फ़ माह मार्च 2015 तक ही अहल क़रार देते हुए मौक़ा फ़राहम किया जाएगा।

इसी ज़राए ने बताया कि साल 2009 से क़बल बी एड उम्मीदवार भी एस जी टी और स्कूल स्सिटैंट जायदादों पर तक़र्रुत के लिए अहल थे। लेकिन बी एड उम्मीदवारों को सिर्फ़ स्कूल स्सिटैंट जायदाद के लिए ही अहल क़रार देने और एस जी टी जायदाद के तक़र्रुर के लिए मौक़ा फ़राहम ना करने का डी एड कामयाब उम्मीदवार मुतालिबा करते हुए अदलिया से भी रुजू हुए थे जिस की रोशनी में ही साल 2009 से एस जी टी जायदादों पर तक़रात के लिए सिर्फ़ डी एड कामयाब उम्मीदवारों को ही अहल क़रार देते हुए रियास्ती हुकूमत ने अहकामात जारी किए थे जिस से बी एड कामयाब उम्मीदवारों के लिए नए मसाइल पैदा होगए थे क्योंकि स्कूल स्सिटैंटस की जायदादें कम तादाद में पाए जाने के बाइस बी एड उम्मीदवारों में स्कूल स्सिटैंट की जायदादों पर तक़र्रुत के लिए मुसाबक़त में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा होगया था।

इन हालात को पेशे नज़र रखते हुए बी एड उम्मीदवारों ने एस जी टी जायदादों पर उन्हें अहल क़रार देने का मुतालिबा करते हुए रियासत भर में बड़े पैमाने पर एहतेजाज मुनज़्ज़म किया था, और अदलिया से भी रुजू हुए थे। इसी दौरान आज यहां सकरीटरीट में अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए रियास्ती वज़ीर सानवी तालीम के पार्था सारथी ने कहा कि डी एससी मुनाक़िद करने के सिलसिले में अभी कोई फ़ैसला नहीं किया गया है और इस बात का इशारा दिया कि बी एड कामयाब उम्मीदवारों को एस जी टी जायदादों के लिए अहल क़रार दिया जाएगा। इस सिलसिले में आला ओहदेदारों के साथ तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद ही कोई क़तई फ़ैसला करने के अहकामात जारी किए जाऐंगे। वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि डी एससी मुनाक़िद करने के लिए जारी किए जाने वाले आलामीया से क़बल डी एससी के क़वाइद-ओ-ज़वाबत ( क़वानीन ) में तरमीम की जाएगी