बी जे पी अपने क़ाइदीन के ख़िलाफ़ रिश्वत सतानी के इल्ज़ामात पर ख़ामोश

कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी राहुल गांधी ने बी जे पी को इस के क़ाइदीन के ख़िलाफ़ लगाये रिश्वत सतानी के इल्ज़ामात पर ख़ामोशी के लिए आज अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और अपोज़ीशन पार्टी से सवाल किया कि इस किस्म के इल्ज़ामात का सामना करने वाले अपने क़ाइदीन के ख़िलाफ़ वो क्या कार्रवाई करना चाहती है ।

मिस्टर गांधी ने बी जे पी के सदर नितिन गडकरी के ख़िलाफ़ रिश्वत सतानी के इल्ज़ामात का मुबहम और बिलवासता हवाला देते हुए कहा कि रिश्वत सतानी के इल्ज़ामात जब कभी मंज़रे आम पर आते हैं हम कार्रवाई किया करते हैं। क्या उन्हों (बी जे पी) ने अपने क़ाइदीन के ख़िलाफ़ रिश्वत सतानी के इल्ज़ामात पर कभी कोई कार्रवाई की है । जी नहीं उन्हों ने इस की मुज़म्मत में एक लफ़्ज़ भी नहीं कहा है।

मिस्टर राहुल गांधी ने यहां एक इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए अवाम को याद दिलाया कि वो कांग्रेस ही थी जिस ने क़ानून हक़ मालूमात (आर टी आई) को मुतआरिफ़ किया और ये बी जे पी है जो राज्य सभा में लोक पाल बिल की मंज़ूरी में रुकावटें पैदा कर रही है।

उन्हों ने कहा कि बैरूनी रास्त सरमायाकारी (एफ डी आई) किसानों के लिए फ़ायदेमंद है । इस मसले पर बी जे पी की मुख़ालिफ़त को खारिज‌ करते हुए मिस्टर गांधी ने इल्ज़ाम आइद किया कि एफ डी आई के बारे में बी जे पी गुमराह कुन प्रोपगंडा में मसरूफ़ है। मिस्टर राहुल गांधी ने कहा कि वो (बी जे पी) उस वक़्त एफ डी आई के मुख़ालिफ़ नहीं थी जब मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार थे।

इस वक़्त वो (बी जे पी क़ाइदीन) एफ डी आई पर बिल मंज़ूर करना चाहती थी लेकिन अब महिज़ इस लिए उस की मुख़ालिफ़त कर रहे हैं क्योंकि कांग्रेस इस अमल पर पेशरफ़्त कर रही है। मिस्टर राहुल गांधी ने कहा कि अपोज़ीशन का कहना है कि महात्मा गांधी क़ौमी देही ज़मानत रोज़गार स्कीम (एम एन आर अजी ए) ग़लत है। किसानों के कर्ज़ों की माफ़ी ग़लत है ।

सरवा सुरक्शा अभियान ग़लत है । एफ डी आई ग़लत है। ये सब उसके मात को मेहज़ इस लिए ग़लत कहा जा रहा है क्योंकि ये कांग्रेस की तरफ़ से शुरू की गई हैं। जवाँसाल कांग्रेस लीडर ने बी जे पी की तरफ‌ से हिमाचल प्रदेश में आराज़ीयात की मंज़ूरी की पॉलीसी पर भी तन्क़ीद की और कहा कि हिमाचल प्रदेश के अवाम अब ये शिकायत कर रहे हैं कि इन की आराज़ीयात बैरूनी अफ़राद को फ़रोख़त करदी गई हैं।

मिस्टर गांधी ने जिन्हें बहुत जल्द कांग्रेस में अहम तनज़ीमी ज़िम्मेदारियां दीए जाने की तवक़्क़ो है इस मौके पर नौजवानों पर ज़ोर दिया कि वो सियासत में सरगर्म हिस्सा लेते हुए हालात में तबदीली लाएं।राहुल ने कहा कि मैं सियासत में नए लोगों बिलख़सूस ख़वातीन और नौजवानों को लाना चाहता हूँ। जिन रियासतों में ख़वातीन ने सियासत में शमूलीयत इख़तियार की है वहां तेज़ रफ़्तार तरक़्क़ी हुई है। उन्हों ने कांग्रेस को वोट देने की अपील की।