बी जे पी के रेल रोको एहतिजाज से ट्रेन ख़िदमात दरहम बर‌हम

बी जे पी की ज़ेर निगरानी रेल रोको एहतिजाज की वजह से बिहार के मुतअद्दिद इलाक़ों में आज ट्रेन ख़िदमात शदीद तौर पर मुतास्सिर हुईं। ये एहतिजाज रियासत बिहार को ख़ुसूसी दर्जा ना दिए जाने मर्कज़ के फ़ैसले के ख़िलाफ़ किया जा रहा है।

साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला सुशील कुमार मोदी, रियासती असेंबली में क़ाइद अपोज़ीशन नंद किशोर यादव और रियासती पार्टी सदर मंगल पांडे और मुतअद्दिद पार्टी वर्कर्स को गिरफ़्तार करलिया गया जब उन्होंने सच्चीवालिया हाल्ट में ट्रेनों को रोकने की कोशिश की। पुलिस ने बताया कि बी जे पी वर्कर्स ने पटना, दरभंगा, बेतिया, काटमोर, भागलपूर, मुज़फ़्फ़र नगर और दीगर मुक़ामात पर भी ट्रेनें रोक ने की कोशिश की।

पुलिस के ज़रिया गिरफ़्तार किए जाने से क़बल सुशील कुमार मोदी ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत बिहार जैसी पसमांदा रियासत को अरसा-ए-दराज़ से ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिए जाने के लिए टाल मटोल से नाम ले रही है। हाल ही में रियासत आंध्रा प्रदेश से नई रियासत तेलंगाना को मंज़ूरी दी गई जिस के बाद सीमा आंध्रा को ख़ुसूसी पैकेज का भी ऐलान किया गया।

ये नाइंसाफ़ी नहीं है| उन्होंने मज़ीद कहा कि बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने वाअदा किया है कि बी जे पी के मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार आने पर रियासत बिहार को ख़ुसूसी रियासत का दर्जा दिया जाएगा।

बी जे पी क़ाइदीन भी रेलवेज़ हुक्काम से अपील की है कि वो रियासत में ट्रेनों की आमद-ओ-रफ़्त को एक रोज़ के लिए रद‌ करदें वर्ना मुसाफ़िर को शदीद मुश्किलात का सामना करना पड़ सकता है।