बी जे पी तमाम तबक़ात की तरक़्क़ी के लिए पाबंद अह्द

मर्कज़ी वज़ीर लेबर-ओ-रोज़गार बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी बेहतर हुक्मरानी और तरक़्क़ी का तहय्या करचुके हैं। बी जे पी तेलंगाना रियासती अक़लियती मोरचा की तरफ से मुनाक़िदा तहनेती तक़रीब से ख़िताब करते हुए बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि अवाम कांग्रेस की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों से आजिज़ आचुके थे।

चुनांचे उन्होंने हालिया चुनाव में कांग्रेस को इक़तिदार से बेदख़ल करते हुए बी जे पी को ये ज़िम्मेदारी दी। उन्होंने कहा कि बी जे पी बिला लिहाज़ मज़हबी वाबस्तगी मुल्क की तरक़्क़ी के लिए काम करेगी। उन्होंने मुस्लिम नौजवानों में सलाहीयतों को उजागर करने के लिए प्रोग्राम शुरू करने का तीक़न दिया ताकि उन्हें रोज़गार के मवाक़े फ़राहम होसके।

दत्तात्रेय ने मुसलमानों को मुक़ामी सियासी जमात से भी ख़बरदार किया जिस ने हमेशा मौक़ा परसताना सियासत खेली और मुसलमानों की बहबूद के लिए कोई काम नहीं किया। बी जे पी रियासती अक़लियती मोरचा ने दत्तात्रेय के मर्कज़ी वज़ीर बनने पर उन्हें तहनियत पेश की।

मुख़्तलिफ़ अज़ला से मुसलमानों की कसीर तादाद ने इस तक़रीब में हिस्सा लिया। सदर रियासती अक़लियती मोरचा बी जे पी हनीफ़ अली ने सदारत की। सदर रियासती बी जे पी तेलंगाना जी किशन रेड्डी ने इस मौके पर ख़िताब करते हुए मुस्लिम नौजवानों से ख़ाहिश की के वो अक़लियतों को बी जे पी की रुकनीयत साज़ी में शामिल करें। दत्तात्रेय ने वज़ीर-ए-आज़म के जन धन प्रोग्राम से मुताल्लिक़ पम्प्लेट्स जारी किया।