बुंदेलखंड की तरक़्क़ी से अखिलेश हुकूमत बे परवाह : राहुल गांधी

कांग्रेस नायब सदर राहुल गांधी ने यू पी समाजवादी पार्टी की क़ियादत वाली अखिलेश यादव हुकूमत को तन्क़ीद बनाते हुए कहा कि वो बुंदेलखंड ख़ित्ता के अवाम की ज़रूरियात पर तवज्जो देने से मजबूर‌ है।

हमीर पूर में एक रैली से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि बुंदेलखंड के अवाम की आवाज़ शायद लखनऊ तक नहीं पहुंचती लेकिन वो आवाज़ दिल्ली तक यक़ीनन पहुंचती है। उन्होंने अवाम को यकीन‌ दिया कि कांग्रेस हुकूमत बैंगलोर को कंप्यूटराईज़ड करने की जानिब हुकूमत पेशरफ़त करेगी। अगर हमें यहां तबदीली लाना है तो हमें सख़्त मेहनत करनी पड़ेगी।

दुनिया को बुंदेलखंड से मरबूत किए जाने की ज़रूरत है लिहाज़ा हुकूमत से मांग‌ किया जाये कि बैंगलोर को बुंदेलखंड लाया जाये (बुंदेलखंड को भी बैंगलोर जैसा बनाया जाये) राहुल गांधी ने यू पी ए हुकूमत की जानिब से अहम बिल‌ पेश किए जाने का भी तज़किरा करते हुए उसे खासतौर पर उजागर किया। RTI किस ने मुतआरिफ़ किया? किस हुकूमत ने इस बात को यक़ीनी बनाया कि हिंदुस्तान का कोई भी फ़र्द भूके पेट ना सोए? हम ने ग़िज़ाई तहफ़्फ़ुज़ का बिल पेश किया। हम ने रोज़गार स्कीम मुतआरिफ़ की जिस के ज़रिया लाखों अफ़राद को रोज़गार के मौक़े हासिल हुए।