बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों की रिहाई का वाअदा पूरा होगा: यू पी के वज़ीर का बयान

फ़ैज़ाबाद, 1 जून : ( पी टी आई ) उत्तर प्रदेश के वज़ीर तेज नारायण पांडेय ने कहा कि दो मुस्लिम नौजवानों की 2007 में दहशतगर्दी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तारी पर निमेश कमीशन की रिपोर्ट को जल्दी ही मंज़रे आम पर लाया जाएगा। ये कमीशन मायावती हुकूमत ने 14 मार्च 2008 को तशकील दिया था और जस्टिस आर डी निमेश ने अखीलेश यादव हुकूमत को गुज़शता साल 31 अगस्त को पेश कर दी थी ।

फ़ैज़ाबाद से ताल्लुक़ रखने वाले समाजवादी पार्टी के रुकन असेम्बली पांडेय ने कहा कि रियासती हुकूमत मुसलमानों से किए गए तमाम वादों की पाबंदी करेगी । उन्होंने कहा कि निमेश कमीशन की रिपोर्ट बहुत जल्द रियासती हुकूमत की जानिब से मंज़रे आम पर लाई जाएगी ।

उन्होंने कहा कि निमेश कमीशन की रिपोर्ट को मंज़रे आम पर लाने की तजवीज़ पर आइन्दा काबीना के इजलास में तरजीही बुनियादों पर ग़ौर होगा और हुकूमत बहुत जल्द इसे अवाम के लिए पेश कर देगी । उन्होंने कहा कि जो मुस्लिम नौजवान दहशतगर्दी के मुक़द्दमात में ग़लत तौर पर फासे गए हैं उन्हें रिहा करने के तमाम वादों पर अमल करने के हम पाबंद हैं।

उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ना सिर्फ़ इन नौजवानों को रिहा करेगी बल्कि उन्हें मुआवज़ा भी अदा किया जाएगा और उन पुलिस ओहदेदारों को सज़ाएं दी जाएंगी जिन्होंने मुस्लिम नौजवानों को ग़लत मुक़द्दमात में फांसा है ।