बोधन डिविझ के उर्दू मीडियम मदारिस मसाइल से दो-चार

बोधन डिविझ के उर्दू मीडियम मदारिस का कोई पुर्साने हाल नहीं है। बाज़ मदारिस में तलबा ज़्यादा हैं तो असातिज़ा की कमी है और जहां तलबा की तादाद कम है वहां तमाम मज़ामीन पढ़ाने असातिज़ा मौजूद हैं।

उर्दू मदारिस में असातिज़ा-ओ-तलबा के इस अदम तवाज़ुन को ख़त्म करते हुए हसबे ज़रूरत असातिज़ा की मख़लवा जायदादों को तबादलों या डेपोटेशन के ज़रीये मुकम्मिल करने की ख़ाहिश के साथ तेलंगाना उर्दू जर्नलिस्ट फ़ोरम बोधन का एक वफ़द डिप्टी डी ई ओ बोधन पदमानाभिम से मुलाक़ात करते हुए उन्हें शक्रनगर ब्वॉयज़ हाई स्कूल और बेटीनगर हाई स्कूल के तलबा-ओ-असातिज़ा की तादाद से वाक़िफ़ करवाया जहां शक्रनगर हाई स्कूल उर्दू मीडियम में तमाम 6 मज़ामीन पढ़ाने असातिज़ा मौजूद हैं लेकिन यहां तलबा की जुमला तादाद सिर्फ़ 38 है।

जबकि इसी शहर बोधन में वाक़्ये बेटीनगर हाई स्कूल उर्दू मीडियम में जुमला 205 तलबा ज़ेरे तालीम हैं। यहां मुस्तक़िल सिर्फ़ दो असातिज़ा हैं।

तेलंगाना जर्नलिस्ट फ़ोरम के क़ाइदीन ने डिप्टी डी ई ओ से ख़ाहिश की के डाईट सेंटर निज़ामबाद में मौजूद एक ज़ाइद रियाज़ी के मुदर्रिस का तबादला बेटीनगर हाई स्कूल में अमल में लाया जा सकता है जहां हिसाब के टीचर की कमी की वजह से दसवीं जमात के सालाना इमतेहान के नताइज पर बुरा असर पड़ रहा है।