बोपन्ना केसाथ कोई तल्ख़ी नहीं, क़ुरैशी की वज़ाहत

कराची, 1 दिसम्बर (आई ए एन ऐस) पाकिस्तान के टेनिस खिलाड़ी आसाम उल-हक़ क़ुरैशीने चहारशंबा को ऐसी इत्तिलाआत को मुस्तर्द करदिया कि हिंदूस्तान के रोहन बोपन्ना के साथ ए टी पी डबलज़ टूर पर उन की अलहिदगी के बाद कोई तल्ख़ी पैदा होगई है, और कहा कि इन के साबिक़ डबलज़ पार्टनर उन के दोस्त हैं और उन की शादी में शिरकत केलिए भी आयेंगे।

31 साला क़ुरैशी 2007-में बोपन्ना के साथ जोड़ी बनाए थे और वर्ल्ड टूर फाईनल तक वो एक साथ रहे, जिस का इख़तताम गुज़शता हफ़्ते लंदन में हुआ। दोनों की मुनफ़रद पार्टनरशिप की हर गोशे से सताइश हुई और कई हलक़ों ने सराहा , नीज़ उसेहरीफ़ मुल्कों के दरमयान दोस्ती की अलामत के तौर पर पेश किया गया, न्यूज़ एजैंसी झुन्नावा ने ये रिपोर्ट दी।

ये जोड़ी मौजूदा तौर पर अपने कैरीयर में सब से ऊंची नौवीं पोज़ीशन पर है। इंडो। पाक एक्सप्रेस के नाम से मशहूर ये जोड़ी 2010 के यू ऐस ओपन डबलज़ फाईनल तक पहुंची थी। क़ुरैशी ने मुक़ामी मीडीया से बात करते हुए कहा कि चंद माह क़बल बोपन्ना ने मुझे बताया था कि 2012 लंदन ओलम्पिकस केलिए क्वालीफ़ाई होने की ख़ातिर उन्हें किसी हिंदूस्तानी पार्टनर के साथ खेलना पड़ेगा।अगरचे ये ख़बर मेरे लिए सदमा अंगेज़ रही लेकिन में उन के फ़ैसले का एहतिराम करता हूँ।