ब्रहमी के आलम में बीवी की ख़ुद सोज़ी

हैदराबाद 29 अक्टूबर (सियासत न्यूज़) औलाद की ख़ातिर माँ बाप अपनी तमाम ख़ुशीयों को निछावर करदेते हैं और उन की एक तकलीफ़ पर ख़ुद तड़प उठते हैं और उन की तकलीफ़ को दूर करने की ख़ातिर ख़ुद मुसीबतें उठाते हैं ताकि अपने बच्चों को राहत मिल सके। लेकिन वालदैन की जानिब से एक ग़फ़लत बच्चों के लिए मुश्किलात पैदा करसकती है।

ऐसा ही एक वाक़िया इलाक़ा फ़रस्ट लांसर में पेश आया जहां अपने शौहर की जानिब से बचा की सेहत से ग़फ़लत पर दिलबर्दाशता ख़ातून ने ख़ुदकुशी करली। बंजारा हिलज़ पुलिस के मुताबिक़ फ़रस्ट लांसर की साकिन 24 साला तहनियत सुलताना ने औलाद के ताल्लुक़ से अपने शौहर की लापरवाही पर ब्रहम होकर ख़ुद सोज़ी करली। ये ख़ातून अपने जिस बचा के लिए बेचैन थे उसी बच्चा को ममता से महरूम करगई।

सब इन्सपैक्टर पुलिस बंजारा हिलज़ नवीन ने बताया कि फ़रस्ट लांसर के साकन अमजद अली की बीवी तहनियत सुलताना ने 25 अक्टूबर को अपने जिस्म पर केरोसीन डाल कर ख़ुद को आग लगा ली जिसे फ़ौरी इस के शौहर ने हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां दौरान-ए-इलाज वो कल रात फ़ौत होगई। तहनियत सुलताना अपने 4 साला बच्चा की सेहत के मुताल्लिक़ फ़िक्रमंद थे।

इस ख़ातून ने अपने शौहर से कहा था कि बच्चा की सेहत ख़राब है लिहाज़ा उसे फ़ौरी तौर पर हॉस्पिटल से रुजू करें। ताहम अमजद ने अपनी बीवी की बात को नजरअंदाज़ करदिया और तक़रीब में जाने की तैय्यारी करके तक़रीब में शिरकत के लिए रवाना होगया। जिस से दिलबर्दाशता होकर इस ख़ातून ने ख़ुद सोज़ी करली। पुलिस ने केस दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।