ब्राज़ील का आज चिली के ख़िलाफ़ सख़्त इम्तिहान‌

फ़ीफ़ा वर्ल्ड 2014 के मेज़बान टीम इस हक़ीक़त से अच्छी तरह वाक़िफ़ है कि आज‌ यहां राउंड 16 में खेले जाने वाले मुक़ाबला में चिली के ख़िलाफ़ उसे सख़्त इम्तिहान‌ का सामना है।

ब्राज़ील को चिली के ख़िलाफ़ ताहाल खेले गए 68 मुक़ाबलों में सिर्फ़ 8 मर्तबा नाकामी बर्दाश्त करनी पड़ी है और गुजिश्ता 3 वर्ल्ड कप के दौरान ब्राज़ील ने जीत हासिल की हैं और इन मुक़ाबलों में मेज़बान टीम ने 11 गोल किए हैं। 2010 वर्ल्डकप के इसी मरहला में ब्राज़ील ने चिली को 3-0 से एक आसान मात दी थी लेकिन मिड फील्डर विलयन ने कहा है कि ब्राज़ीली शायक़ीन को ख़ुदबख़ुद ये उम्मीद नहीं करनी चाहिए कि गुजिश्ता का मुज़ाहरा दुहराया जा सकता है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि इन दिनों फुटबॉल बहुत कुछ तबदील होचुका है और यक़ीनन ब्राज़ील ने माज़ी में चली को मात दी है| लेकिन रवां वर्ल्ड कप में चिली के मुज़ाहरा इंतिहाई शानदार होने के इलावा इसके हौसले काफ़ी बुलंद हैं। नीदरलैंड्स के ख़िलाफ़ चिली को 2-0 की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी जिस की वजह से उसे ब्राज़ील का सामना करना पड़ रहा है।

1962 की मेज़बान चिली को इस मर्तबा से क्वार्टरफाइनल में रसाई का मौक़ा नहीं मिला है और इत्तिफ़ाक़ से ब्राज़ील के ख़िलाफ़ ही उसे हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ रही है। आज‌ एक और मुक़ाबला में यूरो गवाए को अपने स्टार खिलाड़ी लूईस सोरेस के हरीफ़ खिलाड़ियों को कतरने के तनाज़ा से बाहर निकलते हुए कोलंबिया के चैलेंज का सामना करना है और उसे अपने स्टार खिलाड़ी पर आइद पाबंदी की वजह से सोरेस की ख़िदमात भी हासिल नहीं होंगी।

यूरो गवाए को जेम्स राडरीगस और उनके कोलंबियाई साथी खिलाड़ियों के सख़्त चैलेंज का सामना है।