ब्वायज़ हाई स्कूल कामा रेड्डी में बे क़ाईदगीयाँ

ब्वायज़ हाई स्कूल कामा रेड्डी में जारी शिकायतों के सिलसिला पर डी ई ओ इंचार्ज मिस्टर रामा कृष्णा राव ने अचानक स्कूल का दौरा करने पर कई चीज़ों का इन्किशाफ़ हुआ है। डी ई ओ सुबह से लेकर शाम तक स्कूल में बैठ कर मुख़्तलिफ़ चीज़ों का मुआइना किया ।

डी ई ओ राम किशन राव स्कूल पहुंचने तक हेडमास्टर शंकर ग़ैर हाज़िर थे जिस पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए टीचरों से दरयाफ्त करने पर हेडमास्टर रुख़स्त पर है का जवाब देने पर इंचार्ज हेडमास्टर राजेश्वर से दरख़ास्त के बारे में दरयाफ्त करने पर राजेश्वर ने दरख़ास्त बताने से क़ासिर थे ना सिर्फ हेडमास्टर बल्कि दीगर असातिज़ा भी बगै़र रुख़स्त के ग़ैर हाज़िर थे ।

राजनी प्रिया नामी टीचर माह जनवरी से बगै़र रुख़स्त के ही स्कूल से ग़ैर हाज़िर है जिस पर डी ई ओ ने शदीद ब्रहमी का इज़हार करते हुए कार्रवाई करने का इंतिबाह दिया। डी ई ओ ने दोपहर के खाने की स्कीम की अमल आवरी का जायज़ा लेते हुए स्टाफ़ रुम का जायज़ा लेने के लिए पहुंचे तो रुम मुक़फ़्फ़ल था जब चाबी के बारे में दरयाफ्त करने पर हेडमास्टर के पास चाबी है कह कर मुताल्लिक़ा क्लर्क के जवाब देने पर डी ई ओ ने शदीद ब्रहमी का इज़हार करते हुए दोपहर के खाना खाने वाले तलबा के बारे में दरयाफ्त करने पर 236तलबा-ए-खाना खाने का रिकार्ड पेश किया गया जबकि 150 तलबा हाज़िर रहने पर 236 तलबा-ए-के रिकार्ड पेश करने पर असातिज़ा पर ब्रहमी का इज़हार किया।

डी ई ओ ने तलबा के जवाबी पेपर का जायज़ा लिया ग़लत जवाब तहरीर करने के बावजूद भी निशानात डालने पर मुताल्लिक़ा मज़ामीन के टीचर, इंचार्ज हेडमास्टर पर शदीद ब्रहमी ज़ाहिर की और इस बारे में ज़िला कलेक्टर को रिपोर्ट पेश करने का इज़हार किया । 2 मार्च से एस एस सी के प्री फाईनल इम्तेहानात मुनाक़िद होरहे हैं लिहाज़ा हर रोज़ स्कूल का दौरा करने का इरादा ज़ाहिर किया।

टी सी देने के लिए पैसे वसूल करने की शिकायत पर तहक़ीक़ात करने का तीक़न दिया।वाज़िह रहे कि ब्वायज़ हाई स्कूल कामा रेड्डी में गुज़श्ता कई दिनों से ज़बरदस्त धांदलीयाँ चल रही है हेडमास्टर और असातिज़ा के दरमयान सर्द मोहरी की जंग चल रही और हेड मास्टर तलबा के साथ भी तआवुन करना मुनासिब नहीं समझ रहे हैं ।

जबकि स्कूल में बेहतर से बेहतर असातिज़ा की मौजूदगी के बावजूद भी हेडमास्टर इन असातिज़ा से काम लेने में नाकाम साबित हो रहे हें जिसकी वजह से इसका असर तलबा-ए-की तालीम पर पड़ रहा है और इससे नताइज मायूसकुन ज़ाहिर हो रहे हैं।