बड़े जानवरों का गोश्त फ़रोख़त ना करने का फ़ैसला

भैंसा मुस्तक़र-ओ-ज़िला आदिलाबाद और निज़ामबाद में बड़े जानवरों का गोश्त फ़रोख़त ना करने और जानवरों की तिजारत बंद करनेका ज़िला आदिलाबाद के क़ुरैश बिरादरी की तरफ से फ़ैसला किया गया है।

क्युंकि क़ुरैश बिरादरी पिछ्ले कई सालों से बड़े जानवरों के गोश्त के कारोबार से वाबस्ता है। लेकिन हाल ही के दिनों में जब से मर्कज़ में बी जे पी इक़तिदार में आई तब से फ़िर्कापरस्त तंज़ीमों जैसे हिंदू वाहिनी, बजरंग दल , शिवसेना के चंद कारकुनान जानवरों से भरी लारियों को ज़बरदस्ती रोकते हुए जानवरों को पकड़ रहे हैं या इन जानवरों को खुला छोड़कर भगा दिया जा रहा है या इन जानवरों से भरी गाड़ीयों को रोक कर पुलिस को इत्तेला देकर पुलिस को इन गाड़ीयों पर केस बुक करने पुर इसरार करते हुए केसों को बुक करवाया जा रहा है।

जिस से क़ुरैश बिरादरी का लाखों रूपियों का नुक़्सान हो रहा है। इन ख़्यालात का इज़हार सदर जमईयत अल-क़ुरैश एक्शण कमेटी ज़िला आदिलाबाद शेख़ मुनीर क़ुरैशी ने भैंसा शहर में हफ़तावारी बैल बाज़ार में क़ुरैश बिरादरी के अफ़राद को जानवरों की ख़रीद-ओ-फ़रोख़त करने से रोकने के मौके पर सहाफ़ीयों से ख़िताब करने के दौरान किया।

उन्होंने कहा कि पड़ोसी रियासत महाराष्ट्रा के अलावा तेलंगाना के एक मुक़ाम से दूसरे मुक़ामात जानवरों को मुंतक़िल करने के दौरान जानवरों से भरी गाड़ीयों पर हिंदू वाहिनी , बजरंग दल और शिवसेना जैसी फ़िर्कापरस्त तंज़ीमों के कारकुनों की तरफ से किए जा रहे हमलों के ख़िलाफ़ तशवीश का इज़हार किया और शरपसंदों के हर कुत्तों के ख़िलाफ़ एहतेजाजन ग़ैर मुअय्यना मुद्दत तक गोश्त के कारोबार बंद रखने का फ़ैसला करते हुए बैलों के गोश्त की तिजारत बंद करदी।

इस तरह के बेशुमार वाक़ियात आदिलाबाद के तूल-ओ-अर्ज़ में पेश आचुके हैं। जिस से दिल्बरादाश्ता होकर क़ुरैश बिरादरी की तरफ से ये इक़दाम किया गया है और भैंसा शहर के हफ़तावारी बैल बाज़ार में क़ुरैश बिरादरी के अफ़राद की तरफ से ख़रीद-ओ-फ़रोख़त को भी रोका गया है।

इस मौके पर मुहम्मद रसूल क़ुरैश कमेटी नायब सदर, मुहम्मद बाबा क़ुरैश कमेटी , जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद अबदुलवाहिद कमेटी जवाइंट सेक्रेटरी , शेख़ निज़ाम क़ुरैश कमेटी ख़ाज़िन , अबदुर्रशीद क़ुरैशी , अबदुलअज़ीज़ क़ुरैशी के अलावा दुसरे क़ुरैश बिरादरी के अफ़राद मौजूद थे।