भारत को पाकिस्तान के ख़िलाफ़ करो या मरो सूरत-ए-हाल का सामना

टूर्नामेंट की सबसे कमज़ोर टीम बंगला देश के ख़िलाफ़ हैरानकुन शिकस्त के बाद कल यहां पाकिस्तान के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले आख़िरी लीग मुक़ाबला में भारत को करो या मरो सूरत-ए-हाल का सामना है क्योंकि कट्टर हरीफ़ पाकिस्तान के ख़िलाफ़ कामयाबी के ज़रीया ही हिंदूस्तानी टीम एशीया कप 2012 में अपनी उमीदों को बरक़रार रख सकती है क्योंकि इस कामयाबी के बाद आख़िरी लीग मुक़ाबला बंगला देश और श्रीलंका के ख़िलाफ़ मुनाक़िद शुदणी है।

बंगला देश के ख़िलाफ़ होने वाली शिकस्त में हिंदूस्तानी टीम और ख़ुसूसन सचिन को काफ़ी मायूस किया है जिन्होंने इस मुक़ाबला में बैन-उल-अक़वामी 100 वीं सेंचुएयरी मुकम्मल की थी। दूसरी जानिब पाकिस्तान ने इबतिदाई दो मुक़ाबलों में बंगला देश और श्रीलंका को शिकस्त दे कर फाईनल में रसाई हासिल कर ली है और हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले इस मुक़ाबला में पाकिस्तानी खिलाड़ियों पर दबाओ कम रहेगा।

हिंदूस्तानी खिलाड़ी अक्सर नाज़ुक सूरत-ए-हाल में अपने खेल के मयार को बुलंद करते हैं और कल महेन्द्र सिंह धोनी की ज़ेर-ए-क़ियादत हिंदूस्तानी टीम पाकिस्तान के ख़िलाफ़ शेर बंगला नैशनल स्टेडीयम में एक यादगार कामयाबी के लिए कोशां होगी।

सचिन जोकि 100 वीं बैन-उल-अक़वामी सेचुएयरी मुकम्मल कर चुके हैं जिसकी वजह से वो गुज़श्ता एक बरस से दबाव में थे। ताहम अब वो किसी क़दर राहत महसूस करते हुए पाकिस्तान के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा कर सकते हैं नीज़ वंडे में वो 49 सेंचुएयरी मुकम्मल कर चुके हैं और अब वो वंडे में सेंचुएयरी की निस्फ़ सेंचुएयरी भी मुकम्मल कर सकते हैं। एशीया कप में हिंदूस्तानी बैटिंग शोबा ने इतमीनान बख्श मुज़ाहरा किया है नीज़ परावीन कुमार, इर्फ़ान पठान और विनय कुमार के मुज़ाहिरों में इस्तेक़लाल का फ़ुक़दान है।

ख़ुसूसन इनिंग के आख़िरी ओवर्स में बर्र-ए-सग़ीर की बैटिंग के लिए साज़गार विकेट पर क़ौमी बौलरों के मुज़ाहिरे तशवीश का बाइस हैं नीज़ आर अश्विन और रवींद्र जडेजा भी मायूस कर रहे हैं। हिंदूस्तानी टीम को टूर्नामेंट में बाक़ी रहने के लिए कल पाकिस्तान के ख़िलाफ़ मुक़ाबला से क़ब्ल अपनी ख़ामीयों पर क़ाबू पाना ज़रूरी है।

बंगला देश के ख़िलाफ़ शिकस्त के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए महेन्द्र सिंह धोनी ने कहा कि हिंदूस्तानी बौलरों में सलाहीयत मौजूद है ताहम उन्हें मंसूबों को इस्तेक़लाल के साथ रूबा अमल लाने की ज़रूरत है। नौजवान बौलर्स हर मुक़ाबला के बाद सीख रहे हैं।

ताहम बंगला देश के ख़िलाफ़ बौलरों ने दबाव में मुज़ाहरा किया है। रोहित शर्मा जोकि दौरा-ए-आस्ट्रेलिया पर भी बेहतर मुज़ाहरा नहीं कर पाए थे और बंगला देश के ख़िलाफ़ भी मिलने वाले मौक़ा से वो फ़ायदा नहीं उठा पाए हैं लिहाज़ा हिंदूस्तानी टीम इंतिज़ामीया कल पाकिस्तान के ख़िलाफ़ मनोज तीवारी को मौक़ा दे सकता है जोकि दौरा-ए-आस्ट्रेलिया से ही टीम में मौजूद हैं।

ताहम उन्हें वंडे खेलने का मौक़ा हनूज़ नहीं मिला है। विनय कुमार को बंगला देश के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबला में मौक़ा नहीं दिया गया था और उनके मुक़ाम पर अशोक को क़तई 11 खिलाड़ियों में शामिल किया गया था। ताहम अशोक महंगे साबित हुए लिहाज़ा उमीद की जा रही है कि पाकिस्तान के ख़िलाफ़ विनय कुमार वापसी करेंगे।

पाकिस्तानी टीम के लिए बैटिंग शोबा में मुज़ाहिरों का अदम इस्तेक़लाल तशवीश का बाइस है हालाँकि मुहम्मद हफ़ीज़ और नासिर जमशेद बेहतरीन फ़ार्म में हैं। लेकिन नंबर 3 पर तजुर्बाकार बैटस्मैन यूनुस ख़ान का नाक़िस मुज़ाहरा पाकिस्तानी खे़मे में परेशानकुन है। पाकिस्तानी ऑल राउंडर शाहिद ख़ान आफ़रीदी को वंडे में 7 हज़ार रन मुकम्मल करने के लिए एक रन दरकार है।

पाकिस्तान की असल ताक़त इसका बौलिंग शोबा है जिसमें फ़ास्ट बौलर्स उमर गुल, एज़ाज़ चीमा के इलावा सईद अजमल , शाहिद आफ़रीदी और मुहम्मद हफ़ीज़ नुमायां नाम हैं।