मक़बूल और इमरान की हाज़िरी के लिए वारंटस जारी

नई दिल्ली 28 फरवरी: दिल्ली की एक अदालत ने इंडियन मुजाहिदीन के दो मुंतख़ब कारकुनों की हाज़िरी के लिए दो ताज़ा वारंटस जारी की है, जिन्हें क़ौमी तहक़ीक़ाती इदारा (एन आई ए) ने 21 फरवरी को दिलसुखनगर में हुए जुड़वां धमाकों और 16 हलाकतों की तहक़ीक़ात के ज़िमन में पूछगिछ के लिए अपनी तहवील में लेने का इरादा ज़ाहिर किया था।

डिस्ट्रिक्ट जज जय एस महित ने सयद मक़बूल और इमरान खांके ख़िलाफ़ ये ताज़ा वारंट जारी किए, जब जेल हुक्काम ने आज उन के इजलास पर पेश नहीं किया था।

क़ब्लअज़ीं आई एन ए ने इन दोनों की तहवील के लिए इस अदालत में दरख़ास्त दी थी। मक़बूल और इमरान 2012 के पुने धमाकों के ज़िमन में दिल्ली पुलिस के ख़ुसूसी सेल की तरफ से गिरफ़्तारी के बाद से दिल्ली की तिहाड़ जेल में हैं। इन आई ए का दावा हीके पाकिस्तान में मुक़ीम इंडियन मुजाहिदीन के बानी रियाज़ भटकल की हिदायत पर मक़बूल और इमरान ने जुलाई 2012 के दौरान दिलसुखनगर में क़ियाम किया था, जहां पिछ्ले हफ़्ते धमाके हुए थे। चुनांचे उन से पूछगिछ दरअसल रियाज़ भटकल के मंसूबों से वाक़फ़ीयत में मुआविन होगी। एन आई ए के वकील अहमद ख़ां ने हैदराबाद धमाकों पर पूछगिछ के लिए इन दोनों को तहवील में लेने की ज़रूरत है।