मक्का -ओ-मदीना शरीफ़ की क़दीम तसावीर की नुमाइश का इफ़्तिताह

हैदराबाद । 6 नवंबर (प्रैस नोट) इस्लामी फ़न तामीर बिलख़सूस क़दीम तसावीर मुक्ता उल-मुकर्रमा-ओ-मदीनता अलमनोरा शरीफ़ की नुमाइश सफ़दर ये गर्लज़ हाई स्कूल हुमायूँ नगर में जारी है। ये नुमाइश इतवार 7 नवंबर को 10 बजे दिनता 5 बजे जारी रहेगी।

ऑल इंडिया तहफ़्फ़ुज़ मसाजिद बोर्ड के इश्तिराक से ये मालूमाती नुमाइश क़ायम की गई है। इस नुमाइश का इफ़्तिताह जनाब आबिद रसूल ख़ान जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस पार्टी के हाथों अमल में आया। कर्नल यूसुफ़ अली मिर्ज़ा सैक्रेटरी करसपानडनट ने निगरानी की और मुहतरमा वनए शीला प्रिंसिपल मुदर्रिसा हज़ा ने सदारत की।

इस मौक़ा पर हकीम सूफ़ी सय्यद रियाज़ अहमद शाह कादरी सुबूती बग़्दादी, हाफ़िज़-ओ-क़ारी अब्बू ज़फ़र (शिकागो) , जनाब उसमान बिन मुहम्मद इलहा जरी, सदर दक्कन वक़्फ़ परोटकशन, जनाब अहमद बशीर-उद-दीन फ़ारूक़ी रिटायर्ड डिप्टी एजूकेशन ऑफीसर, प्रोफ़ैसर तुराब अली, मिस्टर मधूकर स्वामी सर्किल इन्सपैक्टर, नवाज़ ग़ालिब ने बतौर मेहमानान ख़ुसूसी शिरकत की।

कर्नल यूसुफ़ अली मिर्ज़ा ने ख़ैरमक़दमी कलिमात के बाद स्कूल हज़ा से मुताल्लिक़ तफ़सीली रोशनी डाली और मुस्तक़बिल के प्रोग्राम को उजागर किया। जनाब आबिद रसूल ख़ान ने कहा कि सफ़दर ये गर्लज़ हाई स्कूल को माडर्न स्कूल बनाने की कोशिश करेंगे। उन्हों ने आला से आला इलम हासिल करने का तालिबात का मश्वरा दिया। जनाब उसमान बिन मुहम्मद अलहाजरी ने इस स्कूल की कामयाब तरक़्क़ी पर मुबारकबाद पेश की और ज़िम्मा दारान स्कूल की महन्तों को सराहा।

नवाज़ ग़ालिब ने कहा कि ये क़ुर्बानी का महीना है और इस्लामी साल की इबतदा-ए-क़ुर्बानी और इख़तताम क़ुर्बानी से होता है। तालिबात ने अपनी तक़रीर में हज और क़ुर्बानी से मुताल्लिक़ और मसाइल पर तफ़सीली रोशनी डाली। मुहतरमा वनए शीला प्रिंसिपल स्कूल की कारकर्दगी बताई।