मक्का मुअज़्ज़मा 6 साल में स्मार्ट सिटी

वादी मीना 10 नवंबर (एजैंसीज़) मक्का मुअज़्ज़मा के गवर्नर शहज़ादा ख़ालिद अल-फ़ैसल ने कहा कि मक्का मुअज़्ज़मा को हिर्म शरीफ़ के साथ आइन्दा छः साल के दौरान एक तरक़्क़ी याफ़ता शहर बनाते हुए स्मार्ट सिटी में तबदील किया जाएगा ।

हम ने मक्का मुअज़्ज़मा को निहायत ही असरी शहर बनाने की तमाम किस्म की असरी टैक्नालोजी का इस्तिमाल किया ही। मक्का मुअज़्ज़मा दुनिया के किसी भी तरक़्क़ी याफ़ता शहर से कई गुना बेहतर रहेगा । उन्हों ने हज 2011 -ए-की सआदत हासिल करने वालों को मुबारकबाद दी।

ख़ालिद फ़ैसल ने कहा कि ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ और वलीअहद शहज़ादा नाइफ़ की ज़ेर क़ियादत इस साल हुज्जाज किराम के लिए ज़्यादा से ज़्यादा बेहतर सहूलतें फ़राहम की गई थीं। उन्हों ने शाह अबदुल्लाह और वलीअहद शहज़ादा नाइफ़ को भी मुबारकबाद दी।

उन्हों ने मुल़्क की सीकोरीटी और नज़म-ओ-नसक़ को बेहतर बनाने की हर मुम्किना कोशिश की । अल्लाह के मेहमानों की ख़िदमात केलिए उन की कोशिशें लायक़ सताइश हैं। मंगल के दिन जुमरात में शैतान को कंकरीयां मारने के बाद मनासिक हज की तकमील हो गई ।

अब हुज्जाज किराम विदाई तवाफ़ के बाद अपने वतन को वापिस होने की तैय्यारी कर रहे हैं। वज़ारत-ए-दाख़िला के तर्जुमान ए जनरल मंसूर अलतरकी ने कहा कि तक़रीबन 70 फ़ीसद हुज्जाज किराम वादी मुंह से निकल गए हैं। माबक़ी हुज्जाज रात देर गए तक मक्का मुअज़्ज़मा वापिस होंगे ।

अब दूसरे मरहला के सीकोरीटी इंतिज़ामात मदीना मुनव्वरा में किए जा रहे हैं जहां हुज्जाज किराम की निस्फ़ से ज़ाइद तादाद हुज़ूर सिल्ली अल्लाह अलैहि वसल्लम की रोज़ा-ए-मुबारक की ज़यारत को पहुंच रही है। वज़ारत हज के तर्जुमान फ़ैज़ अलबरकाती ने कहा कि मदीना मुनव्वरा को हुज्जाज किराम की रवानगी आज से शुरू हुई है।