मदीना मुनव्वरा में सड़क हादिसा , 18 हलाक

मदीना मुनव्वरा । 10 दिसंबर । ( एजैंसीज़) मदीना मुनव्वरा में पेश आए उल-मनाक सड़कहादिसा मैं महलोकीन की तादाद 18 होगई । पुलिस ने कहा कि चहारशंबा को बैरूनी वर्कर्स को लेजाने वाली एक मिनी बस हादिसा का शिकार होगई थी जिस में 44 से ज़ाइद मुसाफ़िरिन सवार थे । पुलिस ने कहाकि कम से कम 32 अफ़राद ज़ख़मी हुए हैं जिन में 20 की हालत तशवीशनाक बताई गई है ।

उन्हों ने कहाकि एक नौजवान सऊदी ड्राईवर इंतिहाईतेज़ रफ़्तारी के साथ बस चला रहा था कि जुनूबी मदीना की दाह रोड पर उल-मनाकहादिसा पेश आया । ड्राईवर और दीगर मामूली ज़ख़मीयों को ईलाज के बाद डिस्चार्ज करदिया गया लेकिन शदीद ज़ख़मी अफ़राद का मदीना के मुलिक फ़हद हॉस्पिटल में ईलाजकिया जा रहा है । पुलिस ज़राए ने कहा कि अक्सर महलोकीन मिस्री , इथोपियाई और बंगला देशी वर्कर्स हैं।

पुलिस ने कहा कि एक ही कंपनी की बस और लारी के दरमयानतसादुम होगया और ये दोनों गाड़ियां एक ख़ानगी कंट्टर एक्टिंग कंपनी से किराया पर हासिल की गई थीं। पुलिस ने कहा कि तहक़ीक़ात जारी हैं और नौजवान सऊदी ड्राईवर से पूछगिछ की जा रही है । इस ड्राईवर के साथ मौजूद कमसिन लड़का हादिसा में महफ़ूज़रहा । ज़ख़मीयों को फ़िज़ाई एम्बूलैंस के ज़रीया मुलक फ़हद , अलमीक़ात और सऊदी । जर्मन दवा ख़ानों को मुंतक़िल किया गया । हादिसा के बाद इन तमाम दवा ख़ानों में तिब्बी एमरजैंसी का ऐलान किया गया।