मध्य प्रदेश में वक़्फ़ ईदगाह अराज़ी पर हिंदुओं का यज्ञ

भोपाल, 31 मई, ( पी टी आई) मध्य प्रदेश रियासती वक़्फ़ ट्रिब्यूनल के हुक्म अलतवा को नज़र अंदाज करते हुए बाअज़ हिंदू तंज़ीमों ने आज पड़ोसी ज़िला राइज़न में वक़्फ़ ईदगाह अराज़ी पर मज़हबी रसूमात अंजाम दी। मंडी देब में वाकेए इस क़दीम वक़्फ़ ईदगाह अराज़ी पर कल से यज्ञ जारी है। ईदगाह इंतेज़ामीया ने जो रियासती वक़्फ़ बोर्ड के तहत है हाल ही में मुक़ामी इंतेज़ामीया के फ़ैसले के ख़िलाफ़ ट्रिब्यूनल से रुजू होकर हुक्म अलतवा हासिल कर लिया था।

मुक़ामी इंतेज़ामीया ने हिंदू तंज़ीमों को 29 मई से 6जून इस वक़्फ़ अराज़ी पर यज्ञ करने की इजाज़त दी थी। ट्रिब्यूनल ने फ़रीक़ैन की समाअत के बाद मंगल को इंतेज़ामीया की इस इजाज़त पर हुक्म अलतवा आइद कर दिया था और हुक्काम को हिदायत दी थी कि इस मुक़ाम पर ख़ातिरख़वाह सेक्युरिटी अमला तैनात करे ताकि कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश ना आए।

मध्य प्रदेश अक्लीयती कमीशन के साबिक़ सदर नशीन इबराहीम क़ुरैशी ने बताया कि इंतेज़ामीया इस मुक़ाम पर यज्ञ को रोकने में नाकाम रहा और कल से ये सिलसिला जारी है। जब मुक़ामी सब डीवीजनल मजिस्ट्रेट वृंदावन सिंह से रब्त क़ायम किया गया तो उन्होंने भी इस तौसीक़ की।

रीज़न कलेक्टर जे के जैन ने कहा कि वो इस मुआमला की यकसूई की कोशिश कर रहे हैं। कांग्रेस रुकन असेम्बली (भोपाल नॉर्थ ) सैयद आरिफ़ अक़ील ने रियासती हुकूमत को याददाश्त पेश करते हुए इंतेज़ामीया की ट्रब्यूनल के हुक्म पर अमल आवरी में नाकामी के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया।

इस मुक़ाम पर यज्ञ करने वाली आर्गेनाईज़िंग कमेटी के सदर विपिन भार्गव ने कहा कि उन्होंने ट्रिब्यूनल के इस फ़ैसला के ख़िलाफ़ मध्य प्रदेश हाईकोर्ट में अपील दायर की है।