मनमोहन सिंह 79 साल के होगए ,चौथी मर्तबा तय्यारा मैं सालगिरा मनाएंगे

नई दिल्ली । 25 सितंबर ( पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पीर को 79 साल के हो जाऐंगे और तवक़्क़ो है कि फिर एक मर्तबा तय्यारा में अपनी सालगिरा मनाएंगे। इस तरह आठ साल से वज़ारत-ए-उज़मा पर फ़ाइज़ डाक्टर मनमोहन सिंह चौथी मर्तबा तय्यारा में अपनी सालगिरा मनाएंगे। सरकारी कामों में रात दिन मसरूफ़ रहने के लिए मशहूर डाक्टर मनमोहन सिंह बिलउमूम किसी तक़रीब में शिरकत से हिचकिचाहट महसूस करते हैं और ख़ुद को तक़ारीब और जश्न की महफ़िलों से दूर रखते हैं । डाक्टर मनमोहन सिंह 1932 में सूबा पंजाब के मौज़ा गाह में सरदार गुरमुख सिंह और अमृत कौर के घर पैदा हुए थे । मौज़ा गाह अब पाकिस्तानी सूबा पंजाब के ज़िला चकवाल में है।
कांग्रेस की सोहबत में मनमोहन सिंह बिगड़ गए : मोदी
अहमदाबाद। 25/ सितंबर (पी टी आई) गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी ने आज कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह कांग्रेस की सोहबत में बिगड़ गए हैं । मज़ाफ़ाती इलाक़ा वसतराल में एक इजतिमा से ख़िताब करते हुए मोदी ने कहा कि कांग्रेस हमारे मुल्क पर एक बोझ बन गई है । अब वो सड़ गई है और अपने अवामी इमेज में इस की ये झलक देखी जा सकती है। मोदी ने मज़ीद कहा कि मनमोहन सिंह जब वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे पर फ़ाइज़ हुए थे वो अच्छे आदमी थे और हम ने भी उन के ख़िलाफ़ कुछ नहीं कहा था । लेकिन कांग्रेस की सोहबत ने उन्हें बिगाड़ दिया है ।
मनमोहन सिंह का ख़िताब,सिखों का अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के बाहर एहतिजाज
न्यूयार्क25 सितंबर (पी टी आई) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की इमारत के बाहर हिंदूस्तान में अक़ल्लीयतों के साथ होनेवाले इमतियाज़ी सुलूक और उन्हें बुनियादी हुक़ूक़ से महरूम रखने के ख़िलाफ़ सुख बिरादरी की जानिब से मुज़ाहरा किया गया। मुज़ाहिरीन ने हकूमत-ए-हिन्द के ख़िलाफ़ श्रम श्रम के नारे लगाए।,न्यूयार्क में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की इमारत के बाहर सुख बुरा दी के अरकान उस वक़्त एहतिजाज कररहे थे जब अंदर वज़ीर आत्म मनमोहन सिंह जनरल असैंबली के इजलास से ख़िताब कररहे थे, मुज़ाहिरीन का कहना था कि हिंदूस्तानियों तो दुनिया की सब से बड़ी जमहूरीयत का दावे दार है लेकिन 64 साल से अक़ल्लीयतों के साथ इमतियाज़ी सुलूक किया जा रहा है , पंजाब में सिखों , कश्मीर में मुस्लमानों और नागालैंड में ईसाईयों को उन के हक़-ए-ख़ुद्दारादियत से महरूम रखा गया है ,मुज़ाहिरीन का कहना था कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के चार्टर के मुताबिक़ हक़-ए-ख़ुद्दारादियत हर क़ौम का बुनियादी हक़ है , जो उसे मिलना चाहिए। सिखों ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की पार्टी उन्नीस सौ चौरासी में पंजाब में सिखों के क़तल-ए-आम की ज़िम्मेदार है