ममता बनर्जी से भी सी बी आई पूछगिछ ज़रूरी

कृष्णा नगर (मग़रिबी बंगाल)

मल्टी करोड़ अस्क़ाम में हक़ायक़ का पता चलाना ज़रूरी : बी जे पी

बी जे पी के क़ौमी सेक्रेटरी सिद्धार्थ नाथ ने आज मुतालिबा किया कि सी बी आई को चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी से भी मल्टी करोड़ शारधा अस्क़ाम केस में पूछगिछ करनी चाहिए। सी बी आई एक ही केस में दो अफ़राद के साथ मुख़्तलिफ़ रवैय्या इख़तियार नहीं करसकती।

सी बी आई को ममता बनर्जी से पूछगिछ करनी चाहिए क्यों कि तहक़ीक़ाती एजेन्सी को दोहरा मयार इख़तियार नहीं करना चाहिए। शारधा चीफ़ सदयता सेन, ममता बनर्जी और मुकुल राय के दरमियान मुलाक़ात हुई है और इन तीनों ने ज़िला वार चकिंग के इलाक़ा डब्लयू में बातचीत की थी जिस का मुकुल राय ने बरसर-ए-आम एतराफ़ भी किया है।

अगर सी बी आई ने पूछगिछ के लिए मुकुल राय को तिब्ब किया है तो ऐसी सूरत में वो ममता बनर्जी को भी तलब करसकती है क्यों कि इसी क़वाइद-ओ-क़ानून के तहत ममता बनर्जी से भी पूछगिछ की जा सकती है। बी जे पी के रियासती उमोर के इंचार्ज जय सिद्धार्थ नाथ सिंह ने कहा कि तृणमूल कांग्रेस में नाराज़गीयाँ पैदा होरही हैं।

हर गुज़रते दिन तृणमूल कांग्रेस कमज़ोर होरही है। बी जे पी लीडर ने कहा कि टी एमसी किसी भी दागदार लीडर के ख़िलाफ़ कार्रवाई नहीं करेगी। ये पूछे जाने पर कि मुकुल राय बी जे पी में शामिल होंगे, उन्होंने कहा कि उन की पार्टी किसी भी बद उनवान लीडर को शामिल नहीं करेगी|